پرداخت میلیارد حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان چالوس

دو میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان حق بیمه  تامین اجتماعی در ۸ ماه امسال برای ۳۹۴ نفراز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چالوس  پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد قمی رییس  کمیته امداد شهرستان چالوس با توجه به  بهره‌مندی افراد از خدمات بیمه‌ های اجتماعی، گفت: هدف از اجرای این طرح، توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و تأمین امنیت اقتصادی برای آینده زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌ های اشتغال است.

وی با بیان  اینکه هم اکنون ۳۹۴  مددجو از خدمات بیمه‌ های تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند، افزود: در ۸ ماه امسال ۲ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان برای حق بیمه آن‌ ها پرداخت شد..

رئیس کمیته  امداد امام خمینی (ره) شهرستان چالوس گفت: افراد مشمول بیمه‌ های اجتماعی شامل، زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال هستند و تا کنون پنج نفر از ابتدای این طرح تا کنون بازنشسته شده و حقوق و مزایای بازنشستگی دریافت می‌کنند.

وی افزود: در ۸ ماه امسال به ۵۰ کودک زیر شش سال برای رفع سوء تغذیه مبلغ  ۲۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان کمک  شد که ۱۲ نفر از این کودکان در منطقه محروم ساکن هستند.

قمی گفت: برای پرداخت کمک به فرانشیز و خدمات ویژه درمان به ۲۰۰ نفر از مددجویان در مجموع ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان کمک شد.

وی افزود: در شهرستان چالوس هزار و ۹۶۱ نفر کمک معیشت بگیر کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ م

پرداخت ۲ میلیارد تومان حق بیمه  تامین اجتماعی برای مددجویان چالوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.