تهران و اصفهان پیشتازان حضور در جشنواره دهم تجسمی فجر

استان تهران و اصفهان بيشترين شركت كنندگان را در اين دوره از جشنواره تجسمی فجر به خود اختصاص داده‌اند.

تهران و اصفهان پیشتازان حضور در جشنواره دهم تجسمي فجربه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر؛ استان تهران و اصفهان بیشترین شركت كنندگان را در این دوره جشنواره تجسمی فجر به خود اختصاص دادند.

تهران با 1014 هنرمند، اصفهان 195 هنرمند، البرز 177 هنرمند، خراسان رضوی 173هنرمند و استان فارس و با 121 هنرمند بیشترین متقاضیان حضور در دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر هستند و استان های ایلام و خراسان جنوبی با 7 هنرمند و استان سیستان و بلوچستان با 6 ثبت نام كننده، كمترین متقاضی را برای جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر دارند.

همچنین، هنرمندان 53 كشور برای حضور در این رویداد بزرگ هنری، ثبت نام و آثارشان را به دبیرخانه این جشنواره ارسال كرده‌اند كه كشور صربستان با 22 هنرمند، پاکستان 12 هنرمند، ترکیه 11 هنرمند، افغاستان 10 هنرمند، برزیل 8 هنرمند، روسیه 8 هنرمند، اوکراین 5 هنرمند، ایالات متحده آمریکا 5 هنرمند،چین 5 هنرمند و کشور ازبکستان با 4 هنرمند بیشترین متقاضی دراین دوره را دارند.

لازم به ذکر است؛ انتخاب اولیه آثار از سوی شورای هنری دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر طبق فراخوان از 22 الی 30 آذرسال جاری آغاز می شود.

دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، با حمایت دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و به دبیرکلی "مجتبی آقایی" 3 بهمن الی 4 اسفند سال جاری در تهران برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار از جشنواره تجسمی فجر

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار