آمادگی هلال احمر برای درمان «هانیه» دختر قهرمان کرمانشاه

رئیس جمعیت هلال احمراعلام کرد که این جمعیت آمادگی دارد تا خدمات توانبخشی را به "هانیه" ارائه کند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از انتشار گزارش هانیه دختر 13 ساله ای که برای نجات خواهرش از زیر آوار در زلزله کرمانشاه قطع نخاع شده بود، و بازتاب گسترده این گزارش در رسانه های مختلف ، علی اصغر پیوندی در پیامی در مورد رسیدگی به هانیه دختر 13 ساله کرمانشاهی که در زلزله به دلیل نجات خواهر کوچکترش دچار مشکل شده است، اظهار کرد: هانیه عزیز این قهرمان ملی ما در بیمارستان طالقانی کرمانشاه تحت درمان بود و حالا باید به درمان توانبخشی بپردازد.

رئیس جمعیت هلال احمر با اعلام آمادگی برای ارائه خدمات توانبخشی به هانیه اضافه کرد: با توجه به پتانسیل خوبی مانند بیمارستان نورافشار که در جمعیت وجود دارد اعلام کردیم که بتوانیم در خدمت او باشیم و به وظیفه خود عمل کنیم تا با کمکی که تیم توانبخشی می‌کند مشکل هانیه برطرف شود.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین از محل کمک‌های مردمی نیز کمک هزینه‌ای برای مسکن خانواده هانیه در نظر می‌گیریم تا او وضعیت قابل قبولی پیدا کند.

پیوندی در ادامه گفت: ضمن اینکه باید این نکته را در نظر داشته باشیم که مانند هانیه در مناطق مصیبت‌زده زلزله زده وجود دارد و ما باید به آنها هم توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/

اعلام آمادگی هلال احمر برای درمان قهرمان کرمانشاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار