شاکرمی خبر داد

آغاز ثبت نام در بیست و نهمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از آغاز ثبت نام در بیست و نهمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید(کارگران، گروه کارها و واحدهای نمونه) استان تهران خبر داد.

آغاز ثبت نام در بیست و نهمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهرانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حاتم شاکرمی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران اظهار کرد: ثبت نام جهت رقابت در بیست و نهمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید(کارگران، گروه کارها و واحدهای نمونه)استان از 25 آذر ماه 1396 آغاز و تا 25 دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران هدف از این جشنواره را شناسایی و تشویق نیروی کار مولد، متخصص، مخترع، و مبتکر عنوان کرد و گفت: در راستای اجرای ماده 195 قانون کار، این اداره کل همچون سنوات گذشته با برگزاری مراسمی با شکوه از منتخبان بیست و نهمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران، تجلیل می کند.

وی افزود: پس از برگزاری جشنواره مذکور و مشخص شدن نتایج نفرات برتر آن در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات، آن ها به جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سطح ملی معرفی خواهند شد.

شایان ذکر است؛ علاقمندان به رقابت در بیست و نهمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید(کارگران، گروه کارها و واحدهای نمونه)استان می توانند جهت ثبت نام و شرکت در این جشنواره به سایت http://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار