وزارت دفاع قطر: رژه نظامی ما بیانگر قدرت و توانایی مقابله با دشمنان است

وزارت دفاع قطر اعلام کرد که رژه نظامی اخیر که در این کشور برگزار شده است، حامل پیامی روشن است که قطر مردان و جوانانی دارد که در برابر دشمن از کشور حفاظت کنند.

وزارت دفاع قطر؛در صورت نیاز ارتش از کشور در برابر دشمنان حمایت می کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از «راشا تودی»، وزارت دفاع قطر اعلام کرد که رژه نظامی ارتش قطر که اخیرا برگزار شده است حامل پیامی روشن است و معنای آن این است که این نیروها در صورت لزوم از قطر حمایت خواهند کرد.

«سالم الاحبابی» هماهنگ کننده این رژه اعلام کرده که رژه نظامی با مشارکت نیروهای زمینی، نیروی هوایی و حضور تعداد زیادی از شهروندان داوطلب که برای اولین بار به نیروهای ارتش ملحق شده اند برگزار شده است و تجهیزات نظامی پیشرفته ارتش قطر هم در این رژه به نمایش گذاشته شده است.

الاحبابی تأکید کرد که شمار نظامیان و غیرنظامیانی که به نیروهای ارتش ملحق شده اند امسال چهار برابر دفعات قبل بوده است و افزود: رژه نظامی بزرگی که در قطر برگزار شده است پیام واضحی به جهان منتقل می کند که قطر مردان و جوانانی دارد که در برابر دشمنان از این کشور حمایت خواهند کرد.

بر اساس این خبر قرار است ۱۸ دسامبر هم نیروهای زمینی ارتش قطر در راهپیمایی ملی در مسیر ساحلی دوحه به مناسبت روز ملی قطر مشارکت داشته باشند.

بعد از بحران کشورهای عربی با قطر و نگرانی از احتمال حمله نظامی به این کشور، ارتش قطر بارها  توان نظامی خود را به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/

 

تاکید وزارت دفاع قطر بر مقابله با دشمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار