مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی :

بوکان ، مهاباد و میاندوآب بیشترین آمار پرداخت زکات را در استان دارند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت: سه شهرستان بوکان ، مهاباد و میاندوآب به ترتیب رتبه های نخست پرداخت زکات را در استان دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی با بیان اینکه در شش‌ماهه نخست امسال زکات جمع‌آوری شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش‌یافته است، گفت: زکات جمع‌آوری شده در آذربایجان غربی در شش‌ماهه نخست سال گذشته ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود که این رقم امسال به ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افزایش‌یافته است.

سهندی با اشاره به برنامه‌ریزی به‌موقع از سوی دبیرخانه شورای زکات آذربایجان غربی  بیان کرد: کمیته‌های امداد بوکان، مهاباد و میاندوآب به ترتیب با جمع‌آوری 3 میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، 2 میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و 1 میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در شش‌ ماهه نخست امسال رتبه‌های نخست تا سه استانی را در این زمینه به خود اختصاص دادند.

وی  افزود : امسال پیش‌بینی می‌شود  زکات جمع‌آوری شده این استان از ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سال گذشته به ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.

انتهای پیام/ع

افزایش 19 درصدی زکات در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.