بسیج حافظ منافع مردم درتمامی عرصه‌ها

فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت: بسیج حافظ منافع مردم در همه عرصه‌ها است.

بسیج حافظ منافع مردم درتمامی عرصه‌ها

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ محمدحسین فولادی اعلام کرد: سپاه برای برقراری امنیت مردم در سال‌های گذشته تورهای ایست و بازرسی‌ها را راه‌اندازی کرده و اکنون نیز به عنوان گشت‌های بسیج محله محور می‌خواهد عمل کند.

وی افزود: این اقدام با هماهنگی نیروی انتظامی و مقامات قضایی انجام می‌شود. اگر بسیجیان در امنیت محلات و شهرک‌ها ورود کنند رضایتمندی مردم بیشتر جلب می‌شود.

فولادی اضافه کرد: مهمترین هدف ما این است که بسیج خدمتگذار مردم باشد و اولویت‌های چهارگانه ما در عرصه‌های فرهنگی، علمی، دفاعی و خدمات رسانی همه در این راستا است.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام خاطر نشان کرد: زمانی بسیج در بحث زیرگردها ورود کرد و یک زمان هم در موضوع اعتیاد و طلاق در 325 نقطه کشور فعالیت‌هایی داشت و اخیرا هم برای زلزله کرمانشاه خدمات رسانی کرد و اکنون نیز در قالب گشت‌های محله محور بسیج به کار خود ادامه می‌دهند و در هر موقع دیگر و در هر بحثی لازم لازم باشد ورود می‌کند.

فولادی در پایان گفت: راه حیات بسیج خدمات رسانی به مردم است و عمده فعالیت‌ها را ذیل خدمت رسانی مردم تعریف کرده‌ایم و تاکنون نتایج مثبتی و پر باری گرفته‌ایم و این آرمان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/اس

بسیج حافظ منافع مردمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.