کارشناس داوری فوتبال: خصوصیات اخلاقی مرحوم صالحی، مانند دهداری بود

محمد ریاحی گفت: باید عنوان کنم خصوصیات اخلاقی مرحوم صالحی به مانند دهداری بود و به طور حتم تا سالیان سال یادش در ذهن‌ها باقی خواهد ماند.

محمد ریاحی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مراسم تشییع پیکر محمد صالحی داور پیشکسوت کشورمان اظهار کرد: این مرحوم در واقع در دورانی که قضاوت می کرد در کنار او بودیم و وی از خصوصیات اخلاقی برخوردار بودند که همیشه در زمین فوتبال با نظم و انضباط خاصی با بازیکنان برخورد می کرد.

او ادامه داد: من موقعی که شنیدم آن مرحوم به دیار حق شتافت سریعا با خانواده اش تماس گرفتم و این ضایعه دردناک را به آنها تسلیت گفتم.همچنین چون با آن مرحوم رفت و آمد خانوادگی داشتم و زمانی که برای تسلیت گفتن وارد منزل آن مرحوم شدم خانمش طوری با من برخورد کرد که واقعا احساس کردم آقای صالحی هنوز هم زنده است و از پیش ما نرفته است.من خیلی چیزها از وی یاد گرفتم و فکر می کنم آن مرحوم در داوری کشورمان از خصوصیات اخلاقی مانند مرحوم دهداری برخورد بود.

ریاحی در پاسخ به این سوال که چرا برخی از داوران در اینجا حضور ندارند،گفت: من معتقدم برخی از کسانی که شما نام برده اید در سفر حضور دارند.البته کسانی که می توانستند در این مراسم شرکت کردند.

انتهای پیام/

اظهارات داور پیشکسوت در مورد مرحوم صالحی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار