دونده کم‌بینای اصفهانی 3 نشان طلای پاراآسیایی را بر گردن آویخت

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی دوومیدانی بانوان نابینا و کم‌بینا گفت: در بازی‌های پاراآسیایی جوانان به میزبانی امارات موفق به کسب مدال طلا در هر ماده دوی 100 متر، 200 متر و 400 متر سرعت شدم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هاجر صفرزاده ، اظهار کرد: بازی‌های پاراآسیایی جوانان از 17 تا 23 آذرماه جاری به میزبانی امارات برگزار شد و من در رشته دوومیدانی بخش نابینایان و کم‌بینایان حضور پیدا کردم.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها با حضور 30 کشور آسیایی در دو بخش آقایان و بانوان صورت گرفت، افزود: دو گروه معلولیت‌های جسمی حرکتی و جانبازان و معلولان در این مسابقات شرکت داشتند.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی دوومیدانی بانوان نابینا و کم‌بینا عنوان کرد: موفق شدم در ماده‌های دوی 100 متر، 200 متر و 400 متر سرعت مدال طلا کسب کنم.

وی که به تازگی از این رقابت‌ها به اصفهان بازگشته، خاطرنشان کرد: سطح مسابقات از رقابت‌های جهانی پایین‌تر بود و ایران در هر دو بخش آقایان و بانوان قدرتمند ظاهر شد؛ به طوری که در دوومیدانی تیم کشورمان بر سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد.

صفرزاده در پایان اذعان داشت: من اولین دختر دونده کم‌بینای ایرانی هستم که توانستم در مسابقات برون‌مرزی مدال کسب کنم و با این 3 مدال طلا در عرصه آسیایی تاریخ‌ساز شوم؛ البته پیش از این در مسابقات جهانی نیز به چنین افتخاری دست یافتم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.