شهردار سنندج گفت: پیشگیری از تخلفات اداری بهتر از کشف تخلف است و باید با رعایت قوانین و مقررات قدرت ریسک پذیری مدیران هم حفظ شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حشمت اله صیدی شهردار سنندج صبح امروز در مراسم معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری که با حضور مدیر کل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری کردستان و معاونین، مدیران و روسای سازمانهای تابعه شهرداری برگزار شد، گفت: منابع مالی و انسانی از جایگاه ویژه ای در هر سازمان در راستای برنامه ریزی صحیح و مدون برخوردار است.

وی بیان کرد: نهاد مردمی همچون شهرداری که بیشترین ارتباط کاری با شهروندان را دارد باید از منابع انسانی متخصص و باتجربه در راستای ایجاد تعامل بیشتر و سازنده تر با مردم برخوردار باشد.

شهردار سنندج اظهار داشت: پیشگیری از تخلفات اداری بهتر از کشف تخلف است و باید با رعایت قوانین و مقررات قدرت ریسک پذیری مدیران هم حفظ شود.

صیدی افزود: سلامت محیط اداری یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران است، چرا که در سایه سلامت و صداقت می توان بهترین و شایسته ترین خدمات را به شهروندان ارائه کرد.

شهردار سنندج بیان کرد: یکی از مهم ترین مشکلات شهرداری عدم ساماندهی منابع انسانی است به گونه ای که کارکنان شهرداری هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ امنیت شغلی دارای مشکلات فراوانی هستند.

 صیدی اعلام کرد: تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری و رفع وضعیت معشیتی این نیروهای خدوم و زحمتکش  باید در اولویت برنامه های مدیران شهرداری قرار بگیرید.

 صیدی در این جلسه از زحمات علیرضا کاظمی تقدیر و کمال کاظمی را بعنوان سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج منصوب کرد.

انتهای پیام/  د م

عدم ساماندهی منابع انسانی از مهم ترین مشکلات شهرداری سنندج است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.