تجهیزخانه تکواندو استان آذربایجان شرقی

رئیس هیأت تکواندو استان آذربایجان شرقی از تجهیزخانه تکواندو استان آذربایجان شرقی خبرداد.

تجهیزخانه تکواندو استان آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رنجبر پور رئیس هیأت تکواندو آذربایجان شرقی گفت :عملیات نوسازی و تجهیز خانه تکواندو استان به صورت جدی در دستور کار هیأت تکواندو  قرار گرفته و با قوت تمام تک به تک مراحل تجهیز این سالن بزرگ در حال انجام است.

وی گفت: روحیه بالای تعاون بوجود آمده در کل استان باعث افتخار و دلگرمی و‌ نوید بخش اقدامات موثر و ماندگار آتی در تاریخ تکواندو استان خواهد بود.

رنجبر پور ادامه داد؛ تحویل این سالن بزرگ به متراژ مفید ۱۵۰۰ متر مربع از اطرف اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز نقطه ی عطفی در پیشرفت روز افزون رشته ی المپیکی تکواندو در استان آذربایجانشرقی خواهد بود .

وی ادامه داد: پیش از این هیأت تکواندو استان آذربایجان شرقی و شهرستان تبریز بصورت مشترک از سالنی کوچک به متراژ مفید ۲۰۰ متر مربع استفاده میکردند که به هیچ وجه جوابگوی نیازهای این رشته پر طراف نبود که به لطف پروردگار با پیگیریهای موثر توانستیم سالن بزرگتری را با دستور مساعد سردار نظمی تحت عنوان خانه تکواندو استان تحویل گرفته و عملیات نوسازی و تجهیز این سالن بزرگ را آغاز نمائیم.

رئیس هیأت تکواندو استان تحویل سالن قبلی تحت اختیار هیأت تکواندو استان به هیأت تکواندو شهرستان تبریز را موفقیت و گام ارزشمند دیگری در راستای پیشرفت تکواندو‌در عرصه همگانی و قهرمانی تکواندو تبریز عنوان کرد.

وی ادامه داد؛ با شناخت کاملی که از رئیس هیأت تکواندو شهرستان تبریز دارم و با اطلاع کامل از اقدامات مثبت و برنامه های آتی شهرستان تبریز ، مطمئنم تبریز به عنوان مرکز استان به روزهای طلایی و‌پر افتخار در رشته تکواندو دست خواهد یافت .

 

رئیس هیأت تکواندو استان در پایان اشاره کرد خانه تکواندو استان یکی از بزرگترین سالن های اختصاصی رزمی در کل ایران بوده و آبرویی برای جامعه ورزشی استان اللخصوص کل تکواندو کاران استان خواهد بود.

 

انتهای پیام/ش

احداث سالن بدنسازی اختصاصی برای تکواندوکاران استان آذربایجان شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.