آیین تودیع و معارفه شهردار جدید سردشت با حضور فرماندار، مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی، امام جمعه سردشت و اعضای شورای تامین و شورای اداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، فرماندار سردشت در آیین معارفه شهردار جدید سردشت ضمن تقدیر از زحمات شهردار قبلی و سرپرست شهرداری، شهردار جدید را به استفاده اخلاق مدارانه از تجربیات شهرداران قبلی توصیه کرد.

نژاد جهانی گفت: شهرداری به عنوان دستگاه کلیدی در بین ادارات خدماتی و اجرایی تنها دستگاهی است که مستقل عمل می کند و این استقلال، فرصت ابتکار مدیریتی بیشتری را برای آن فراهم می آورد.

وی همچنین ارتباط مردمی شهرداری در مقایسه با سایر دستگاهها اجرایی و آزادی عمل آن در حوزه اقتصادی را به عنوان نقطه قوت و یک فرصت بالقوه برشمرد و گفت: ماهیت شهرداری به نحوی است که می تواند در معاملات مانند بخش خصوصی عمل کند و ابتکارهای متعددی در توسعه سرمایه گذاری که یک بخش قابل توجه در توسعه پایدار است ارائه دهد .

در پایان این آیین با اهدای لوح از زحمات “عبدالله خضری پور” شهردار سابق و “کامل رسولی” سرپرست سابق شهرداری قدردانی شد و حکم “جلال احمدی” شهردار جدید سردشت توسط مدیر کل دفتر امور شهری قرائت شد.

“جلال احمدی” اهل بوکان و به واسطه شغلش مدت ۸ سال در سردشت سکونت دارد. وی مهندسی عمران و سازه، عضو نظام مهندسی آذربایجان غربی، و عضو انجمن پیمانکاران استان کردستان، ۳ سال مشاور عمرانی شهرداری بانه، عامل اجرایی طرح های بنیاد مسکن، ناظر طرح های راه روستایی راه و ترابری، مدیرعامل شرکت راه و ساختمانی آسمان سازه را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/ع

 تودیع و معارفه شهردار جدید سردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.