فرماندار تکاب گفت: 176 کیلومتر از راه های روستایی تکاب آسفالت ریزی شده و تلاش می کنیم تا 2 سال آینده بیش از 90 درصد محور های روستایی آسفالت ریزی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، ایرج ثقفی اظهار کرد: طرح توسعه جاده تکاب- شاهین‌دژ در دو بخش ساخت جاده جدید و روکش آسفالت اجرا می شود.

وی افزود : 80میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای اجرای روکش آسفالت27 کیلومتر از جاده تکاب- شاهیندژ تا گردنه مائین بلاغ اختصاص خواهد یافت.

فرماندار تکاب با اشاره به اینکه امسال 6 کیلومتر از این محور در حدفاصل روستای چوپلو تا مائین بلاغ آسفالت ریزی شد، بیان کرد: ادامه اجرای طرح روکش آسفالت جاده تکاب- شاهین دژ با 2 لایه آسفالت ریزی با تخصیص اعتبارات مصوب از سال آینده آغاز شده و اکنون در مرحله پیمان سپاری و انجام مناقصه و عقد قرارداد با پیمانکاران است.

ثقفی با اشاره به اینکه عملیات زیرسازی سه کیلومتر از جاده جدید این محور به پایان رسیده، افزود: در طرح ساخت جاده جدید در محور تکاب- شاهیندژ گردنه های سخت گذر و نقاط حادثه خیز جاده حذف شده است.

وی با اشاره به تحول عمده در بخش توسعه و آسفالت راه های روستایی این شهرستان در سه سال اخیر گفت: شهرستان تکاب با آسفالت 35 کیلومتر از راه های روستایی رتبه نخست استان در سال 1395 را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: اکنون 176 کیلومتر از راه های روستایی تکاب آسفالت ریزی شده و تلاش می کنیم تا 2 سال آینده بیش از 90 درصد محور های روستایی آسفالت ریزی شود.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح توسعه جاده تکاب- شاهین‌دژ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.