دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ساکنان کردستان مردمی هستند که هنگام تنهایی انقلاب و فشرده بودن توطئه ها علیه این آرمان از آن پشتیبانی کرده و تا پای جان برای دفاع از آن ایستادند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،دریابان علی شمخانی روز دوشنبه در حاشیه مراسم ادای احترام به شهدای کردستان  در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ما پیوند وسیعی با کُردها داریم و تعداد زیادی برای تامین امنیت در این خطه خونین رنگ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی افزود: این پیوند نشات گرفته از سابقه همکاری قبل و بعد از انقلاب و جنگ است و مردم این سرزمین پای مردانگی، محبت و عطوفت نسبت به ایران اسلامی ایستاده اند.

شمخانی تاکید کرد: شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی که در کُردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند یا در این منطقه حضور داشتند هر کدام داستانی جداگانه از رشادت ها و وفاداری مردمان این سرزمین دارند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی یادآور شد: ساکنان کُردستان مردمی هستند که هنگام تنهایی انقلاب و فشرده بودن توطئه ها علیه این آرمان از آن پشتیبانی کرده و تا پای جان برای دفاع از آن ایستادند.

شمخانی ادامه داد: کوله بری در هیچ کجا شایسته نیست و نباید فراموش کنیم که انقلاب اسلامی و مسئولان کشور هیچ گاه بدنبال بوجود آمدن این مساله نبودند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تصمیماتی برای رفع مشکلات کردستان از جمله مساله کوله بری گرفته شده است، گفت: نه ما دنبال این بودیم که یک کُرد غیور کوله بر شود و نه پاسخ به وفاداری کُردها اینگونه بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز برای شرکت در همایش بزرگداشت شهدای ترور استان کردستان، شرکت در شوراهای اداری و برنامه ریزی استان و برنامه های فرهنگی و سخنرانی در جمع دانشجویان به استان کردستان سفر کرد.

شرکت در همایش بزرگداشت شهدای ترور استان، شورای اداری استان و شورای برنامه ریزی و توسعه اشتغال استان و سخنرانی در اجتماع دانشجویان و اساتید دانشگاه های سنندج از برنامه های سفر دبیر شورای عالی امنیت ملی به کردستان است.

شمخانی همچنین در این سفر ضمن شرکت در همایش مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کردستان با ایثارگران این استان دیدار و گفت و گو می کند.

انتهای پیام/م

کوله بری در هیچ کجا شایسته نیست

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار