حضور درنمایشگاه‌های تولیدی فرصتی برای معرفی محصولات داخلی

معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: برگزاری نمایشگاه‌های تولیدی فرصتی برای معرفی محصولات داخلی است.

حضور درنمایشگاه‌های تولیدی فرصتی برای معرفی محصولات داخلیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی غفوری مقدم معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت : در راستای بحث اقتصاد مقاومتی از سال ۹۵ یکی ازبرنامه‌های این سازمان، ارتقاء سهم صنوف تولیدی در استان بوده است.

وی با بیان اینکه شاخص تولید چرم در کشور ۲۲ درصد است افزود: خراسان رضوی تاکنون این سهم را به ۱۸ ونیم درصد رسانده که با حمایت دستگاه‌های ذیربط به سمت شاخص کشوری حرکت می‌کنیم.

غفوری مقدم ادامه داد: نقش پررنگ اصناف در نمایشگاه‌های داخلی و حضور در نمایشگاه‌های خارجی می‌تواند به بازاریابی تولیدات داخلی و توسعه صادرات کمک کند.

معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در راستای توسعه تولیدات داخلی، برگزاری نمایشگاه کیف و کفش و محصولات چرمی را داریم که قصد داریم با دعوت از کشور‌های خارجی، به معرفی محصولات چرمی خود بپردازیم.

وی همچنین با اشاره به پیشرفت محصولات چرمی در استان افزود: در حال حاضر خراسان رضوی رتبه دوم کشور را داشته و در خصوص محصولات دست دوز هم رتبه اول را دارد.

غفوری مقدم ادامه داد: استفاده از نرم افزار‌های طراحی دوخت، تکنولوژی روز و تجربیات کشور‌های دیگر در ارتقاء محصولات چرمی ما بسیار مهم است.

وی برگزاری نمایشگاه کیف و کفش و محصولات چرمی را دروازه معرفی محصولات داخلی عنوان کرد و گفت: این رویداد راهی بسوی کسب بازار‌های خارجی نیز است.


انتهای پیام// ف. ح.
 

برگزاری نمایشگاه ها راهی برای معرفی محصولات داخلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار