مربی تیم ملی اسلالوم مطرح کرد:

ایجاد انگیزه برای رسیدن به رؤیاهای المپیکی هدف کمپ نخبه‌گزینی اسلالوم

مربی تیم ملی اسلالوم گفت: تعريف پهلواني و ايجاد انگيزه در نوجوانان براي رسيدن به آرزوها و رؤياهاي المپيكي هدف اصلی كمپ بزرگ نخبه‌گزيني اسلالوم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کتایون اشرف  اظهار کرد: کمپ بزرگ نخبه‌گزینی و آموزش مربیان، روندی است که از سال گذشته با هدف یافتن نوجوانان مستعدی که در گوشه و کنار ایران قایقرانی می‌کنند، شروع به کار کرد.

وی افزود: همچنین مربیان پر تلاشی که به طور تخصصی با نوجوانان در ارتباط هستند، در این کمپ حضور دارند.

مسؤول کمیته اسلالوم فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: در این کمپ تلاش کردیم با کار گروهی و مستمر، بهره‌گیری از بهترین تکنیک‌های تمرینی، شناخت نقاط  ضعف و استفاده از هر آنچه در اختیار داریم، آموزش انجام شود. 

وی بیان داشت: در عین حال احترام به یکدیگر، تعریف پهلوانی و ایجاد انگیزه در نوجوانان برای رسیدن به آرزوها و رؤیاهای المپیکی مدنظر قرار دارد.

اشرف با بیان اینکه در این کمپ، با حضور مربیان فعال و ایجاد شرایطی برای دسترسی به اطلاعات به روز مربیگری برای مربیان صورت می‌گیرد، یادآور شد: در این دوره با توجه به تخصصی‌تر شدن تمرینات بیشترین توجه به آموزش و تمرینات حرفه‌ای است.

مسؤول کمیته اسلالوم فدراسیون قایقرانی با ابراز امیدواری برای درخشش پهلوانان ایرانی در صحنه قهرمانی جهان تصریح کرد: در انتهای این دوره مسابقه‌ای برگزار خواهد شد که انتخابی تیم ملی نوجوانان برای کسب سهمیه المپیک خواهد بود. 

 

انتهای پیام/م

 

ایجاد کمپ بزرگ نخبه‌گزینی و آموزش مربیان اسلالوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار