داورزنی: فدراسیون‌های ورزشی فقط نگاهشان به دولت نباشد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد مجمع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش سه گانه گفت: استفاده از ظرفیت انسانی در کنار بهره برداری از همه دیدگاه‌ها و توانمندی‌ها باید مورد توجه فدراسیون قرار بگیرد و برای آینده به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که جامعه مخاطب در ورزش سه گانه روز به روز افزایش یابد، البته این مهم بدون همدلی و انسجام شکل نخواهد گرفت.

وی افزود: محمدعلی صبور باید برای رسیدن به تحقق اهداف تلاش کند. انتظار وزارت ورزش از این رشته حضور موفق در بازی‌های آسیایی است. حامی مالی و هماهنگی که امروز توسط  صبور مطرح شد به ورزش سه گانه کشور کمک می کند. اینکه امروز مجمع برگزار شود و دوستان بروند تا ۴ سال بعد که قرار باشد انتخابات برگزار شود قابل قبول نیست و باید هر ساله مجمع با قدرت و قوت بیشتر برگزار شود تا برنامه‌ها اجرایی و عملیاتی شوند.

داورزنی با تاکید بر اینکه هیئت‌های استانی نقش بسیار مهمی دارند، تصریح کرد: باید روی ظرفیت‌های نیرو‌ها‌ی مسلح برنامه ریزی شود و نیرو‌های سه گانه ارتش می‌توانند در تشکیل تیم ملی قدرتمندتری در دیدار‌های آسیایی و بین‌المللی نقش پرنگ تری داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مجمعی مورد توجه قرار می‌گیرد که حرف جدیدی در آن ارائه شود، اضافه کرد: آن‌هایی که امروز در انتخابات شرکت کردند برنامه‌های خود را در اختیار فدراسیون قرار دهند تا این رشته ورزشی در رقابت‌های مختلف بین‌المللی و آسیایی به پیشرفت خوبی برسد.

داورزنی خاطرنشان کرد: بخشی از کمک‌ها توسط وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تامین می‌شود، اما این کافی نیست و حضور حامی مالی می‌تواند به تحقق برنامه‌های فدراسیون کمک کند. هیئت‌های استانی و فدراسیون فقط نگاه به دولت نداشته باشند تا برنامه‌های خود را ارائه‌دهند. دولت بر اساس قوانین فقط می‌تواند قسمتی از منابع مالی را تأمین کند و مابقی نیاز به جذب حامی مالی توسط فدراسیون‌ها و هیئت‌ها است.

انتهای پیام/

اظهارات داورزنی در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش سه گانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار