فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران از شناسایی و دستگیری قاتل فراری بعد از ۱۰ ماه از وقوع جرم در عملیات هدفمند پلیس این شهرستان خبر داد.

دستگیری قاتل فراری در عملیات هدفمند پلیسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ حیدر حق جویان فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران گفت: در پی وقوع یک فقره قتل مسلحانه مردی میانسال در بهمن ماه سال ۹۵ و متواری شدن قاتل از محل وقوع جرم، موضوع شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های انجام شده و اشراف اطلاعاتی کاراگاهان پلیس، مخفیگاه قاتل که مردی ۴۸ ساله است شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در یکی از روستا‌های اطراف این شهرستان دستگیر و به فرار ۱۰ ماهه متهم پایان دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات تخصصی کاراگاهان علت قتل اختلاف شخصی اعلام شده، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اولویت اصلی پلیس تأمین امنیت و آرامش شهروندان می‌باشد به همین منظور برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت قاطع و با اقتدار می‌باشد.

انتهای پیام/ع

دستگیری قاتل در سراوان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار