داور بین المللی فوتبال گفت: انتظارات از تیم داوری به نسبت تکنولوژی، بسیار زیاد است و ضعف در تکنولوژی‌های ورزشی باعث افزایش خطاهای داوری شده است.

فغانی: باید از تیم داروی به نسبت تکنولوژی، انتظار داشتعلیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد عملکرد نیم فصل داوران در لیگ برتر اظهار کرد:تیم داوری در این نیم فصل مقداری جوانتر شد و طبعا اشتباهاتی هم در این مورد بوده اما تمام تلاششان این بود که عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند.

او عنوان کرد: انتظارات از تیم داوری به نسبت تکنولوژی، بسیار زیاد است و در حقیقت ضعف در تکنولوژی‌های ورزشی باعث افزایش خطاهای داوری شده است.

فغانی درمورد اشتباهات داوری بیان کرد: اشتباهات داوری همیشه بوده و در تمام لیگ‌ها و تیم‌های بزرگ هم هست، بالاخره در ایران هم اشتباهاتی پیش اومده و این موضوع هم به نفع و هم به ضرر همه تیم‌ها شده و برنامه خاصی در کار نبود.

وی افزود: انتقادی که وجود دارد، نسبت به مدرس خارجی در نیم فصل است. متاسفانه وسط نیم فصل برای داوران ایرانی، مدرس خارجی آوردند، درحالی که اینکار می‌توانست توسط مدرسان داوری خودمان و با خرج کمتر انجام شود.

علیرضا فغانی درمورد استفاده از تکنولوژی در مسابقات بیان کرد:در ورزش باید سطح تکنولوژی را بالا ببریم و در این بخش ها هم باید هزینه‌های بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/


اظهارات فغانی درباره داوری فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار