ادامه دیدار مسئولان کرمان با نماینده ولی فقیه

دیدارها اعضای نهاد ها، سازمان ها و مسئولان استان با نماینده ولی فقیه در کرمان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار با امام جمعه رفسنجان  با بیان اینکه رفسنجان شهری است که علمای ارزشمند و مخلصی دارد و با ظرفیت های خود توانسته در کشور به شهرت برسد گفت: کارهای فرهنگی فراوانی در استان کرمان اتفاق افتاده اما کارهای انجام شده پراکندگی دارد و باید به طور جدی یک هم افزایی مناسبی در امور فرهنگی صورت گیرد تا تبدیل به یک جریان فرهنگی قوی شود .


حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی همچنین افزود: در حوزه دینی نیز باید تحول جدیدی صورت گیرد تا امور انجام شده به کمال برسد بنابراین لازم است نیروهای نخبه در این حوزه همدل و همراه شوند .

همچنین جمعی از اعضای بنیاد نهج البلاغه استان امروز با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند .
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در این دیدار نهج البلاغه را تبیین کننده آیه به آیه قرآن کریم خواند و گفت: اگر جامعه ای بخواهد تعقل پیدا کند باید حتما نهج البلاغه بخواند و برای ایجاد یک جریان فرهنگی در استان باید نهج البلاغه در بین مردم جای خود را باز کند .

در ادامه جمعی از نمایندگان شرکت کننده در درس خارج فقه و اصول امروز با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند .
حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در این دیدار با بیان اینکه حوزه های علمیه در ایران تاریخ پر افتخاری دارد و در گذشته بار دانشگاه را نیز حوزه بر دوش می کشیده گفت: حوزه کرمان نیز چند صد سال قدمت دارد و علم و فقاهت در کرمان بخش زرینی از تاریخ علم است .
وی افزود: حوزه علمیه کرمان اکنون از علمای بزرگ خالی است و نیاز است این حوزه تقویت و کامل شود و جریان فرهنگی پویایی در کرمان به وقوع بپیوندد .

اعضای مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان امروز با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند .
حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی با تاکید بر حفظ استقلال موسسات قرآنی گفت: یکی از پایه های فرهنگ این استان ، قرآن کریم است و باید کسانی که کار قرآنی می کنند به کمک هم بیایند ، به هم وصل شوند و هم افزایی مناسبی بین آنها شکل گیرد .
اعضای مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان نیز در این دیدار با طرح برخی مشکلات حوزه فعالیت خود خواهان توجه ویژه به این حوزه شدند.

همچنین اعضای هیات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان صبح امروز با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند .
حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در این دیدار با ابراز خرسندی از اینکه در دوران ما و با وجود دشمنان فراوان جمهوری اسلامی در ایران شکل گرفت افزود: نظام جمهوری اسلامی هرچه جلوتر می رود توانمند تر ، ثروتمندتر و قدرتمند تر می شود و علارغم همه هزینه ها پیروزی نهایی از آن ماست .
وی تاکیدکرد: شورای نگهبان باید از جمهوریت و اسلامیت این نظام حفاظت کند و من اعضای هیات نظارت بر انتخابات را به پاکی می شناسم .
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه آراء مردم همانگونه که هست باید ارایه شود تصریح کرد: در حوزه نظارت بر انتخابات شورای نگهبان افراد مومن ،شایسته و عادلی هستند که از آبروی مردم همواره صیانت می کنند .

انتهای پیام/ی

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.