بشار اسد: فرانسه همچنان از تروریست‌ها در سوریه حمایت می‌کند

رئیس جمهور سوریه گفت فرانسوی‌ها در جایگاه و موقعیتی نیستند که کنفرانسی تحت عنوان کنفرانس صلح درباره سوریه برگزار کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه از دمشق، رئیس جمهور سوریه پس از دیدار با یک هیئت روسی در دمشق، پاریس را به حمایت از تروریسم در سوریه متهم و از مواضع دولت فرانسه در قبال تحولات و بحران سوریه به شدت انتقاد کرد.

بشار اسد گفت: از همان ابتدای بحران در سوریه در اواسط مارس سال ۲۰۱۱، فرانسه از تروریسم در سوریه حمایت کرده و دست این کشور به خون شهروندان سوریه آغشته است و تاکنون هم هیچ تغییر اساسی و بنیادی در موضع فرانسه در قبال بحران سوریه و حمایت از تروریسم در این کشور مشاهده نکردیم.

رئیس جمهور سوریه تاکید کرد فرانسوی‌ها در جایگاه و موقعیتی نیستند که کنفرانسی تحت عنوان کنفرانس صلح درباره سوریه برگزار کنند. کسی که از تروریسم حمایت می‌کند حقی ندارد از صلح سخن بگوید حتی آنان حق ندارند در امور و مسایل سوریه مداخله کنند.

بشار اسد تصریح کرد: افرادی که در ژنو با آن‌ها مذاکره می‌کنیم، بیانگر اراده و خواسته ملت سوریه و حتی در مواردی بیانگر اراده خودشان هم نیستند. وی افزود: از طرف دیگر در سوچی محور‌های روشنی را مربوط به مسئله قانون اساسی و مسایل پس از قانون اساسی از جمله برگزاری انتخابات، تعیین کردیم.

 انتهای پیام/

بشار اسد فرانسه را به حمایت از تروریسم در سوریه متهم کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۰۰:۰۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
درود بر مدافعان حرم! درود بر مقاومان مسلمان .
تبریک بر استقامت خوب اسد !
Iran (Islamic Republic of)
م.ه.د.ی
۰۸:۲۴ ۲۸ آذر ۱۳۹۶
تا این دیکتارهای منطقه هستند اوضاع کشورهای اسلامی بهتر از این نمیشود. اگر خواهان تغییر این روند هستید اول باید این مرتجعین را از تخت به زیر کشید و بعد در جهان اسلام اتحاد ایجاد کرد... جهان اسلام با وجود کشور دوست و برادری چون عربستان دیگر نیاز به دشمن ندارد.
آخرین اخبار