مرادی در نطق میان دستور:

نمایندگان مجلس باید جلوی افزایش قیمت حامل‌های انرژی را بگیرند

نماینده مردم بندرعباس گفت: نمایندگان مجلس باید به دنبال حل مشکلات اساسی مردم باشند و از منیت‌ها فاصله بگیرند.

نمایندگان مجلس باید جلوی افزایش قیمت حامل‌های انرژی را بگیرندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 28 آذر96) در نطق میان دستور اظهار کرد: مردم از ما نمایندگان انتظار تبدیل قوانینی را دارند که گره‌ای از مشکلات آنان که در حاضر کمرشکن شده است، باز کند.

وی با اشاره به اینکه روز یکشنبه در صحن علنی روی این موضوع که مجلس و نمایندگان عصاره فضائل ملت هستند یا خیر بحث شد، گفت: وقتی درباره این موضوع کلام امام(ره) و مقام معظم رهبری را داریم، چه ضرورتی دارد که وقت مجلس و نمایندگان که ثانیه ثانیه آن می‌تواند برای رفع مشکلات مردم باشد، گرفته شود.

مرادی تأکید کرد:‌ خواهش بنده از نمایندگان مجلس این است که دنبال مطرح کردن خود نباشند و از منیت‌ها فاصله بگیرند چرا که قهر خداوند و مردم شامل حالمان می‌شود.

نماینده مردم بندرعباس با تأکید بر اینکه ما نمایندگان باید به جای کارهای عبث به دنبال ریشه کن کردن فقر و فساد در جامعه باشیم، تصریح کرد: بهتر است مشکل حقوق و مزایای کارمندان، کارگران و بازنشستگان را حل کنیم، به فکر معلم بی‌پناهی باشیم که برای گذراندن زندگی خود صورتش را با سیلی سرخ نگه داشته است.

وی با بیان اینکه ما باید به فکر کودکان کار باشیم که در زمستان سرد و تابستان گرم برای لقمه نانی مجبور هستند تکدی‌گری کنند، اظهار کرد: جوانانی را به یاد آوریم که از فرط بیکاری نتوانسته‌اند تشکیل خانواده دهند و شرمنده پدر و مادر و جامعه خود شده‌اند.

مرادی تأکید کرد: ما نمایندگان باید به دنبال راهکار و چاره‌ای برای سپرده گذارانی باشیم که با امیدی سپرده خود را در موسسات مالی دارای مجوز سپرده گذاری کرده‌اند اما به یک باره با بی‌مهری بانک مرکزی و دولت مواجه می‌شوند و کسی هم پاسخگوی آنها نیست.

نماینده مردم بندرعباس با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید جلوی افزایش قیمت حامل‌های انرژی و عوارض خروج از کشور را بگیرند، خاطرنشان کرد: مراقب باشیم حقوق محرومان و نیازمندان در هدفمندی یارانه‌ها ضایع نشود، ما نمایندگان مجلس می‌توانیم مسبب خیر و خوبی برای مردم باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار