رئيس پليس آگاهی استان اصفهان

توقيف يك ميليارد و 300 مليون ريال کالای خارجی قاچاق در اصفهان

كارآگاهان پليس آگاهی فرماندهي انتظامی استان اصفهان در دو عمليات همزمان در بازرسی از دو انبار در شهر اصفهان دو محموله پتو و كفش خارجی به ارزش يك ميليارد و 300 ميليون ريال را كشف كردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "ستارخسروي" رئيس پليس آگاهي استان اصفهان  گفت : كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين پليس از دپوي دو محموله پتو و کفش خارجي قاچاق در دو انبار مطلع و بررسي موضوع را در دستور كار قرار دادند.

وي ادامه داد: كارآگاهان پس از هماهنگي با مقام قضائي از دو انبار مذكور بازرسي كردند كه در اين عمليات تعداد 31 گوني حاوي پتوي با مارک هاي مختلف ، دو کيسه حوله و يك هزار و 255 جفت کفش خارجي فاقد مدارك گمركي كشف شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه ارزش محموله هاي كشف شده توسط كارشناسان يك ميليارد و 300 ميليون ريال اعلام شده است بيان داشت : در اين رابطه دو قاچاقچي دستگير و جهت انجام اقدامات قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.

سرهنگ ستار خسروي در پايان خاطر نشان كرد : هر گونه فعاليت در زمينه كالاي قاچاق زمينه ركود اقتصادي و افزايش تورم را فراهم مي كند كه در اين خصوص پليس از مردم تقاضا مي كند هر گونه اخبار مربوطه را از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م 

 

کشف کالای قاچاق در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.