نایب رییس شورای شهر کاشان:

مشهد اردهال خارج از محدوده است نمی توانیم کار عمرانی انجام دهیم

نایب رییس شورای شهر کاشان گفت: طبق قانون نمی توانیم برای مشهد اردهال به دلیل اینکه خارج از محدوده است کار عمرانی انجام دهیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسینعلی وکیل، در بیستمین نشست رسمی شورای شهر کاشان با موضوع بررسی برخی پروژه های عمرانی شهر گفت: دراین زمینه ارائه راهکاری قانونی مانند انجام توافقات و تعاملاتی با اداره اوقاف لازم است صورت پذیرد.

حسینعلی وکیل نایب رییس شورای شهر کاشان نیز در این نشست اظهار کرد: گزارش روند تکمیل پروژه های کلان شهرداری مستند و مستدل درصحن علنی شورا ارائه شود و درقالب گزارشات مکتوب در اختیار اعضای شورا قرار بگیرد.

 وی با تاکید بر اولویت قرارگرفتن پروژه های ترافیکی گفت: با اختصاص اعتبارات لازم تکمیل این پروژه ها را دراولویت قرار بگیرد به گونه ای که برای حل مشکل ترافیک در کاشان تکمیل بلوار شهید اردهال یک محور کلیدی است و به عنوان شریان حیاتی می تواند بار ترافیکی بلوار قطب راوندی را کم کند.

 رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر کاشان،در اولویت قرارگرفتن تکمیل پروژه میدان کمال الملک و ابتدا تکمیل محوطه میدان و سپس ساخت و راه اندازی ساختمان کوشک وسط میدان را یادآورشد و گفت: با توجه به گردشگر پذیر بودن کاشان در ایام عید در سه نقطه پرتردد شهر چند سرویس بهداشتی احداث تا مشکلات زیرساختی گردشگری در این مورد کمتر شود.

 وکیل، در مورد کمک یک میلیاردی برای ساخت خانه بسکتبال در فاز یک ناجی آباد گفت:شهرداری باید به همین میزان کمک برای تعریض معبر در محور چهل جریب زمین از اداره ورزش و جوانان بگیرد.

رئیس شورای شهر نیز افزود: با توجه به مسوولیت های حساس شهرداری  بررسی پروژه ها نقاط مثبت دارد و در این وضعیت  ویژه نکاتی در آن دیده می شود که باید به طوری جدی مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.

علی رسول زاده،تاکید کرد: باید برخی موارد پروژه های عمرانی مشخص باشد و دلیل توقف یا کندی در پیشرفت یا اولویت تکمیل آن معلوم گردد.

 رسول زاده گفت: ادامه فعالیت برخی پروژه ها لزوما فوریت ندارد و برخی از آنها در حال انجام است و برخی تا پاییز امسال تکمیل شده است.

وی تصریح کرد: در سال ۹۶ با توجه به پایان برنامه پنج ساله الان نمی توان ویژه ای تعریف کرد ولی قطعا بررسی پروژه های عمرانی می تواند در برنامه ریری بودجه سال ۹۷  در کمیسیون های شورا موثر باشد‌.

رییس شورای شهر کاشان افزود: در پروژه های عمرانی مردم را نمی توان درگیر برخی مسائل کرد و باید موارد هر پروژه مکتوب در اختیار اعضای شورا قرار گیرد.

رسول زاده خاطرنشان کرد: شورای شهر آمادگی دارد هر هفته دو نشست علنی خود را در روزهای شنبه و در روز سه شنبه به صورت فوق العاده برای بررسی پروژه های عمرانی شهرداری اختصاص دهد.

 شایان ذکر است: در بیستمین نشست رسمی شورای شهر کاشان با موضوع بررسی برخی پروژه های عمرانی شهر و حضور اعضا، شهردار، معاون و مدیران معاونت عمران و معاون برنامه ریزی و هماهنگی شهرداری کاشان برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

 

نشست رسمی شورای شهر کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.