کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آغاز فصل جدید مقاومت یمن در برابر آل‌سعود

کارشناس سیاست خارجی گفت: ملت یمن همچنان قدرت انجام اقدامات نظامی در مقابل خاندان آل سعود را دارد.

کنعانی‌مقدم/حسین کنعانی‌مقدم کارشناس سیاست خارجی درگفت‌وگو با خبرنگار حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مقاومت مردم یمن و اینکه بعد از این کاخ سلطنتی سران آل‌سعود از حملات موشکی انصارالله در امان نیست، اظهار کرد: شلیک موشک در هزارمین روز مقاومت مردم یمن در مقابل تجاوزگری خاندان آل‌سعود حاکی از این است که ملت یمن همچنان قدرت انجام اقدامات نظامی در مقابل خاندان آل سعود را دارد.

وی افزود: لذا این مسئله پیامی جز شکست برای آل‌سعود، سیاست‌های آمریکا و توطئه‌های صهیونیسم در منطقه را ندارد و به نظر می‌رسد که ما وارد فصل جدیدی از مقابله به مثل شده‌ایم که خاک خاندان آل سعود را مورد هدف قرار خواهد داد.

کنعانی‌مقدم تصریح کرد: بدیهی است که ملت یمن همچنان استوار و پایدار خواهند ماند و این مسئله حامل این پیام برای جهان غرب است که یمن راهکار نظامی ندارد و هرچه این مسئله طولانی‌تر شود جز فاجعه انسانی و کشتار کودکان زیر بمباران وحشیانه نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد.

کارشناس سیاست خارجی بیان کرد: بهتر است خاندان آل سعود با توجه به شرایط منطقه و فشارهایی که سازمان‌های بین‌المللی مانند سازمان ملل می‌توانند به آنها وارد می‌کنند عقب نشینی کرده و دست از توطئه علیه مردم یمن بردارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار