افزایش قیمت گوشت در اسدآباد به علت نداشتن کشتارگاه

معاون فرماندار نهاوند نداشتن کشتارگاه را علت گرانی گوشت در اسدآباد عنوان کرد.

افزایش قیمت گوشت در اسدآباد به علت نداشتن کشتارگاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آزرمی معاون فرماندار اسدآباد، تنظیم بازار و تلاش برای افزایش رضایتمندی عمومی را از اولویت های مهم دولت دانست و تأکید کرد: دستگاههای نظارتی باید با تشدید بازرسی ها با متخلفین و سودجویان برخورد کنند.
وی تصریح کرد: مردم نباید احساس کنند که بازار رها شده است و بازرسی ها از اصناف باید برای مردم ملموس و افزایش رضایتمندی را بدنبال داشته باشد.

در ادامه آقای بیرنگ، مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد نیز گفت: هم اکنون ۱۵ هزار تن چغندرقند برداشتی روی دست کشاورزان مانده و بخشی از آن در حال خراب شدن است .
وی افزایش ۴۰ درصدی تولید چغندرقند را یکی از مهمترین دلایل بروز این مشکلات عنوان کرد و افزود: در حال حاضر روند تحویل چغندرقند باقی مانده کند پیش می رود که ادامه این روند فساد محصول تولیدی را بدنبال دارد.

در  نشست  تنظیم بازار، افزایش نامتعارف قیمت اقلام ضروری مردم با نزدیک شدن به شب یلدا شامل افزایش قیمت انار، موز و پرتقال، آجیل و شکر، تخم مرغ و مرغ ، گوشت قرمز و برنج وارداتی که نیاز به کنترل بیشتر دارد مورد بحث قرار گرفت.

همچنین در این نشست یکی از مهمترین دلایل گرانی گوشت قرمز که تا مرز ۴۰ و ۴۲ هزار تومان هم رسید را اعضای جلسه نبود عنوان کردند.
تنها کشتارگاه سنتی اسدآباد حدود دو سالی است که به علت استاندارد نبودن تعطیل و هم اکنون گوشت مورد نیاز اسدآباد از کشتارگاه همدان تامین می شود که همین امر موجب شده در یکماه اخیر قیمت گوشت از سی و پنج هزار تومان به چهل و دو هزار تومان برسد.

انتهای پیام/د.ا

نداشتن کشتارگاه و افزایش قیمت گوشت در اسدآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.