بصیرت و شعور حسینی حماسه 9 دی را خلق کرد

امام جمعه عنبرآباد گفت: سه عامل بصیرت، شور و شعور حسینی و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب دست به دست هم داد تا حماسه 9 دی ماه خلق شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام رضا سالاری امام جمعه عنبرآبادصبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی مراسم 9 دی ماه در محل فرمانداری این شهرستان گفت: حماسه 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، جامعه اسلامی اگر گرفتار مصیبت فتنه شود، باید به ریشه‌یابی و ریشه‌کن کردن آن توجه کند.

وی با اشاره به اینکه امام علی (ع) در نهج‌البلاغه ریشه فتنه را هوای نفس فتنه‌گران و قانون‌های خودساخته می‌دانند، بیان داشت: نقش استکبار جهانی به ویژه آمریکا در بحث فتنه‌ای که سال 88 در نظام ولایی و انقلابی به وجود آمد، بسیار عمیق و پررنگ بود به بهانه انتخابات چند ماه این فتنه ادامه پیدا کرد.

سالاری تصریح کرد: سه عامل بصیرت، شور و شعور حسینی و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب دست به دست هم داد تا حماسه 9 دی ماه خلق شود و مردم ولایی فتنه را خنثی کنند، نماز جمعه‌ای که در آن زمان رهبر انقلاب اقامه کرد، آبی بر آتش فتنه بود و این حماسه عظیم شکل گرفت و دشمنان را ناکام و ناامید ساخت.

محمد حجتی‌پور فرماندار عنبرآباد نیز در این جلسه با بیان اینکه 9 دی ماه روز تجدید میثاق امت با ولایت بود، اظهار داشت: مسئولان تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند برای باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم همکاری لازم را انجام داده و در این مراسم شرکت کنند.
انتهای پیام /ی

حماسه 9 دی ماه فتنه را خنثی کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار