شفر: باید از تیم استقلال تعریف کنم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: باید از تیمم تعریف و تمجید کنم چرا که در نیمه دوم بازیکنان خوب بازی کردند.

شفر: قطعا یک بازیکن جذب می‌کنیم/باید از تیمم تعریف و تمجید کنمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانوینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی برابر ایرانجوان بوشهر گفت: در ابتدا جا دارد از هواداران که در این ساعت از روز آن هم با مشغله کاری در ورزشگاه حاضر شدند تشکر کنم. به تیم حریف هم تبریک می گویم چرا که آنها بازی خوبی انجام دادند.

شفر بیان کرد:طبیعی است که هر تیمی که در رقابت های جام حذفی برابر تیمی در لیگ پایین تر قرار می گیرد ممکن است استرس داشته باشد اما تیم ما در این بازی بعد از گل اول شرایط عالی پیدا کرد و می توانم بگویم خیلی خوب بازی کردیم.

او ادامه داد: باید از تیمم تعریف و تمجید کنم چرا که در نیمه دوم بازیکنان خوب بازی کردند .همانگونه که شما گفتید پرسپولیس کنار رفته است و ما منتظر قرعه کشی هستیم.

سرمربی استقلال درباره جذب بازیکن جدید گفت: ما قطعا یک بازیکن می خواهیم .اما زمانی درباره آن صحبت می کنیم که قرارداد این بازیکن امضا شود و فعلا این صحبت ها میان من و مدیر عامل باشگاه است.خوشحالم که برزای و کریمی امروز در لیست ما بودند. محسن کریمی امروز برای ما بازی کرد.امیدوارم درآینده بهتر و بهتر شوند.

انتهای پیام/

استقلال یک بازیکن جدید جذب می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار