تابش در تشریح دیدار خود با رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح کرد:

پرهیز دولتمردان از اعمال سیاست های بدون پشتوانه کارشناسی و حمایت مردمی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولتمردان از اعمال سیاست های بدون پشتوانه کارشناسی و حمایت مردمی که می تواند ایجاد نارضایتی در جامعه کند، پرهیز کنند.

پرهیز دولتمردان از اعمال سیاست های بدون پشتوانه کارشناسی و حمایت مردمیمحمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در گفت و گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از دیدار خود با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد و گفت: این دیدار در خصوص تامین منابع مالی پروژه های مهم و اولویت دار استان یزد انجام و دستوراتی برای تسریع در حل مشکلات اخذ شد.

تابش ضمن تقدیر از دولت برای تقدیم به موقع بودجه سال ۹۷ به مجلس اظهار کرد: شرایط اقتصادی کشور و اوضاع آشفته منطقه، لزوم هوشیاری همه جانبه برای حل مشکلات داخلی و مقابله با چالش های بین المللی را بیش از گذشته کرده است.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس رای آگاهانه و پرمفهوم مردم به روحانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: علیرغم فضاسازی ها و بعضا بد اخلاقی های رقبای دولت، نباید از این موضوع غافل شد که مردم نظاره گر عملکردها هستند و کارآمدی دستگاه های اجرایی در حل مشکلات را زیرنظر دارند.

وی تاکید کرد: دولت باید چابک تر عمل کند و مسائل جاری کشور را با صراحت و دقت بیشتر برای مردم تبیین نماید و اقدامات انجام شده را نیز بطور کامل اطلاع رسانی کند.

تابش اضافه کرد: دولتمردان از اعمال سیاست های بدون پشتوانه کارشناسی و حمایت مردمی که می تواند ایجاد نارضایتی در جامعه کند پرهیز کنند.

نماینده مردم اردکان عنوان داشت: ما در مجلس ضمن انجام وظیفه برای پیگیری خواست ها و مطالبات مردم، از دولت برآمده از آرای مردم حمایت می کنیم تا مسیر رشد و تعالی کشور با ریل گذاری بهتری انجام شود اما پیگیری خواست ها و مطالبات مردم و نظارت برحسن اجرای امور جزو لاینفک وظایف ماست که به این وظیفه نیز عمل خواهیم کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در بخش دیگری از سخنانش به مسائل و پروژه های مهم استان یزد پرداخت و اظهار کرد: خشکسالی های متمادی و بحران آب از مهمترین چالش های استان کویری یزد است که اجرای پروژه های آب رسانی را ضروری ساخته بطوری که امروزه حیات استان به اجرای چنین پروژه هایی گره خورده است که با توجه به کمبود اعتبارات تخصیصی، برای تسریع در انجام کار باید تصویب فاینانس در شورای اقتصاد با قید اولویت بررسی شود.

وی با تاکید بر ابلاغ و تخصیص برخی از اعتبارات استان یزد گفت: رشد درآمدهای استان با جذب اعتبارات تناسبی ندارد بطوریکه درآمد استان با رشد ۱۹/۹ درصدی جزو ۵ استان برتر کشور قرار گرفته ولی در دریافت اعتبارات، رتبه ۲۶ را داریم که نیاز است در روند اصلاح این امر تقویت اعتبارات استانی اقدام لازم صورت گیرد.

تابش برخی دیگر از پروژه های استان و حوزه انتخابیه اردکان را تشریح کرد و خواستار تخصیص ردیف اعتبار پروژه هایی همچون مرکز بین المللی قنات، دانشکده دخترانه حضرت خدیجه(س) و دانشکده روانشناسی اردکان، بهسازی جاده یزد-طبس و اردکان-چوپانان، احداث مخازن ذخیره آب و .... شد.

همچنین در این دیدار، محمدباقر نوبخت نیز با تقدیر از پشتکار و تجارب ارزنده نماینده اردکان در قوه مقننه و تشکر از حمایت های موثر تابش در اجرای پروژه های مختلف ملی و منطقه ای و تعامل سازنده با ارکان دولت گفت: بودجه سال ۹۷ دارای ویژگی ها و تغییراتی نسبت به گذشته است که امیدوارم با همت و حمایت مجلس، به بهترین نحو اجرایی شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین نسبت به پیگیری مسائل مطرح شده از طرف نماینده مردم اردکان دستور اقدام مساعد و پیگیری داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۶
مرگ بر امريكا
آخرین اخبار