معاون فرهنگی کمیته امداداستان کرمان؛

اعزام 2 هزار و 500 مددجو به مشهد مقدس

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان گفت: دو هزار و ۷۰۰ مددجوی کرمانی از ابتدای امسال تاکنون با مشارکت خیران به عتبات عالیات مشرف شدند.

اعزام  2 هزار و 500 مددجو به مشهد مقدسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ عباس بزرکار، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان به اجرای طرح شوق زیارت توسط این نهاد اشاره کرد و گفت: طرح شوق زیارت یکی از طرح‌های مشارکتی این نهاد است که با کمک خیران و به‌منظور اعزام مددجویانی که تاکنون به مشهد مقدس و عتبات عالیات مشرف نشده‌اند، اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دو هزار و ۷۰۰ نفر از مددجویان استان کرمان از ابتدای امسال تاکنون به زیارت عتبات عالیات مشرف شده‌اند، افزود: از این تعداد مددجو ۴۰۰ نفر از محل منابع داخلی امداد، دو هزار و ۳۰۰ نفر در قالب طرح عظیم پیاده‌روی اربعین با مشارکت خیران به عتبات عالیات مشرف شده‌اند.

بزرکار با بیان اینکه دو هزار و ۹۴۷ مددجوی کرمانی نیز از ابتدای امسال تاکنون در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام‌شده‌اند، تصریح کرد: دو هزار و ۹۶ نفر از این مددجویان از محل منابع داخلی امداد و ۸۵۱ نفر با کمک خیران در قالب طرح شوق زیارت به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام‌شده‌اند.

وی افزود: به ‌منظور افزایش سطح فکری و فرهنگی مددجویان تحت حمایت کلاس‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، دینی و اعتقادی برای مددجویان شرکت‌کننده در اردوهای زیارتی مشهد مقدس برگزارشده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان تقویت بنیه فرهنگی خانوارهای تحت حمایت را یکی از برنامه‌های مهم این نهاد دانست و گفت: اردوهای زیارتی باهدف تقویت سطح دینی و معنوی مددجویان، تحکیم بنیان خانواده و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

اعزام مددجویان کمیته امداد به مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار