نگاهی به بازی‌های مهم لیگ اروپا؛

بارسلونا - رئال مادرید؛ دویست و هفتاد و دومین ال کلاسیکو/قهرمان جهان در نبرد با یاران مسی

رقابت‌های لیگ‌های اروپایی امروز «شنبه» پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین دیدار تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت‌های لیگ‌های معتبر اروپایی امروز «شنبه» در چهار لیگ معتبر لالیگا اسپانیا، لیگ جزیره انگلیس، سری آ. ایتالیا و بوند سلیگا آلمان پیگیری می‌شود که برنامه آن به شرح زیر است:

هفته هفدهم لالیگا:

رقابت‌های هفته هفدهم لالیگا امروز «شنبه» با ۳ دیدار پیگیری می‌شود:

رئال مادرید- بارسلونا  ۱۵:۳۰

والنسیا-ویارئال   ۱۸:۴۵

لاکرونیا-سلتاویگو ۲۱:۰۰

در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های این هفته نه تنها در فوتبال اسپانیا بلکه جهان، تیم صدرنشین بارسلونا در سانتیاگو برنابئو و از ساعت ۱۵:۳۰ باید به مصاف رئال مادرید برود.

بارسلونا - رئال مادرید/ سانتیاگوبرنابئو میزبان بهترین‌های فوتبال جهان

بار دیگر نوبت به یکی از ال کلاسیکو‌های فصل فوتبال اسپانیا رسید جایی که ۲ تیم رئال مادرید و بارسلونا در شرایطی متفاوت به مصاف هم می روند. این دیدار دویست و هفتادمین دیدار بین این ۲ تیم است. بازیکنان رئال مادرید با یازده امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به بارسا در رتبه چهارم جدول لیگ اسپانیا قرار گرفته اند. رئالی هفته پیش در جام باشگاه‌های جهان موفق شدند با تک گل کریس رونالدو ، "گرمیو" برزیل را شکست دهند به عنوان قهرمانی این مسابقات برسند.

رئالی‌ها به تازگی جام باشگاه‌های جهان را به ویترین افتخارات خود اضافه کرده اند و قطعا با روحیه‌ای بالا و در شرایطی آرمانی در ورزشگاه خودشان به مصاف آبی و اناری پوشان می روند، هرچند که بارسلونا هم با پیروزی‌هایی که در این چند هفته اخیر کسب کرده در وضعیت مناسبی به سر می‌برد. رئالی‌ها در ۵ بازی اخیرشان در لالیگا ۳ پیروزی و ۲ تساوی بدست آورده اند. شاگردان زیدان با توجه به اینکه میزبان این دیدار محسوب می‌شوند خیلی تمایل دارند تا با شکست بارسلونا اختلاف امتیازی شان را از یازده امتیاز به هشت کاهش دهند تا در ادامه رقابت‌ها با انگیزه‌ای ۲ چندان به فکر جا گذاشتن بارسلونا و کسب تکرار عنوان قهرمانی در لالیگا باشند. شاگردان زیدان بدون هیچ مصدومی مقابل بارسلونا صف آرایی می‌کنند.

رئال مادرید و بارسلونا تاریخچه‌ای پر تنشی را در تمام رویارویی‌های خود در طول تاریخ دارند، ۲ ابر قدرتی که شکست و یا پیروزی‌های شان می‌تواند هواداری را به مرز مرگ و جنون برساند. از تیفوسی‌های مادرید تا مجنون‌های کاتالانیا! همه و همه بخشی از ال کلاسیکو هستند و این دیدار تنها معطوف به ۲۲ بازیکن درون زمین نخواهد بود. دیدار رفت ال کلاسیکو  ۲۲ دسامبر ۲۰۱۷ با دیگر ال کلاسیکو‌ها کمی متفاوت خواهد بود. چرا که ۲ تیم رئال مادرید و بارسلونا در شرایط کاملا متفاوت باید به مصاف یکدیگر بروند.

شرایط در اردوی بارسایی ها بسیار آیده ال است. به طوری که شاگردان والورده در ١٠ بازی اخیرشان در تمام رقابت ها، ۶ پیروزی کسب کرده اند و در چهار دیدار دیگر هم به تساوی رسیده اند. ضمن اینکه در این ١٠ بازی بارسلونا ۲۱ گل زده و ۴ گل هم دریافت کرده است. البته کاتالان‌ها  در ۵ بازی اخیر در خارج از خانه،   زیاد آمار جالبی را به ثبت نرسانده اند و  تنها در ۲ بازی پیروز بوده و در ۳ دیدار دیگر به تساوی رسیده اند. اگر بارسلونا بتواند در بازی امروز به پیروزی برسد به یک رکورد تاریخی برابر رئال دست می‌یابد. آبی اناری‌ها در ۲ مصاف اخیر خود در لالیگا و در خانه رئال موفق به پیروزی بر رقیب دیرینه شده اند و در صورت پیروزی در بازی پیش رو، برای اولین بار در تاریخ خود موفق به کسب سه برد متوالی در خانه رئال خواهند شد. همچنین شاگردان والورده می‌توانند با برد مقابل رقیب دیرینه با یک تیر ۲ نشان بزنند هم اختلاف شان را با رئال از ۱۱ به ۱۴ برسانند و هم تا حد زیادی قهرمانی شان را قطعی کنند. پاکو الکاسر، رافینیا، عثمان دمبله، اومتیتی و دلوفئو بازیکنانی هستند که به دلیل آسیب دیدگی نمی‌توانند در بازی مقابل رئال تیمشان را همراهی کنند.

بارسلونا - رئال مادرید/ سانتیاگوبرنابئو میزبان بهترین‌های فوتبال جهان

 در ۲۹ دیدار گذشته این ۲ تیم از سال ۲۰۱۰ تا کنون، سهم کاتالان‌ها ۱۲ پیروزی و سهم کهکشانی‌ها ۱۰ پیروزی بوده است و در مجموع ۷ بازی میان ۲ تیم به تساوی انجامیده است. ضمن اینکه  این پنجمین دیدار ۲ رقیب دیرینه از ۱۹۹۸ تاکنون در ماه دسامبر محسوب می‌شود که بارسایی‌ها ۴ بار میزبان بوده اند که بیشترین رکورد را در میزبانی نسبت به رئالی‌ها از آن خود کرده اند و این اولین میزبانی قو‌های سفید از کاتالان‌ها در ماه دسامبر و پیش از تعطیلات کریسمس به شمار می‌رود؛ که رهاآورد تیم‌ها ۲ پیروزی و یک تساوی بوده است.

به قاطع‌ترین پیروزی بارسلونا از ۶ فصل پیش تا کنون می‌توان به پیروزی ۵-صفر آبی اناری‌ها در تاریخ ۲۹ نوامبر ۲۰۱۰ اشاره کرد که در زمان مربیگری مورینیو اتفاق افتاد که در نوع خود تحقیری سخت برای رئالی‌ها محسوب می‌شود و در آن سو رئال مادرید قاطع‌ترین پیروزی اش به برد ۳-۱ باز می‌گردد که بهترین پیروزی چند سال اخیر رئالی‌ها مقابل بارسا به حساب می‌آید.

 بارسلونا - رئال مادرید/ سانتیاگوبرنابئو میزبان بهترین‌های فوتبال جهان

این سومین تقابل والورده و زیدان است و اولین ال کلاسیکو والورده در چارچوب لالیگا. انتظار می‌رود والورده برای رها شدن از سایه نتایج نه چندان خوب خود برابر زیدان در شروع فصل و حفظ فاصله اش با دیگر رقبا، برای کسب پیروزی دست به هرکاری بزند تا از ثبت سومین شکست برابر زیزو جلوگیری کند. والورده به خوبی آگاه است که قهرمانی در لالیگا در شرایطی که با شکست رقیب دیرینه شان همراه باشد برای هواداران و مردم این منطقه طعم دیگری دارد و او را در تاریخ باشگاه جاودانه می کند. با نگاهی به تقابل‌های اخیر ۲ تیم متوجه می‌شویم رئالی‌ها از زمان روی کار آمدن زیدان تاکنون هیچ گاه نتوانسته اند بارسلونا را  در لالیگا و در استادیوم خانگی خودشان شکست دهند.

 بارسلونا - رئال مادرید/ سانتیاگوبرنابئو میزبان بهترین‌های فوتبال جهان

در ضمن کهکشانی تا بدین جای فصل در ۱۵ بازی ۳۰ گل به ثمر رسانده اند؛ که از این تعداد گل سهم رونالدو ۴ گل و بنزما هم ۲ گل بوده است. در طرف مقابل مسی با ۱۴ گل در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار دارد. لوئیز سوارز نیز که در ابتدای فصل در گلزنی ناموفق بود کم کم روند روبه رشدش را در پیش گرفته و ۹ گل به ثمر رسانده است. می‌توان گفت که مهاجمان بارسلونا خطرناک‌تر از مهاجمان رئال عمل کرده اند.

لیونل مسی با ۲۴ گل زده در ال کلاسیکو برترین گلزن تمام ادوار‌های ال کلاسیکو به حساب می‌آید. پس از او دی استفانو، رونالدو، رائول گونزالس، سزار رودریگز، فرانسیسکو خنتو و پوشکاش در رده‌های بعدی قرار گرفته اند.

همچنین طبق برآورد یکی از روزنامه های اسپانیایی 22 بازیکن مادرید و بارسا که قرار است به میدان بروند نزدیک به یک میلیارد یورو ارزش دارند. ارزش سفیدپوشان 502 میلیون و بالاتر از بارسلونا با 480 میلیون هستند. این بازی را می توان گرانترین ال کلاسیکو تاریخ نام برد.

سانچس مارتینس ۳۴ ساله دیدار ال‌کلاسیکو را قضاوت خواهد کرد، مارتینس برای دومین بار ال‌کلاسیکو را سوت می زند. او پیش از این سابقه قضاوت  بازی برگشت سوپرجام اسپانیا ۲۰۱۷ که با برتری شاگردان زیزو همراه بود را در کارنامه به ثبت رسانده است.

بیشتر بدانیم:

 رئال مادرید تنها یک گل تا رسیدن به ۴۰۰ گل در ال کلاسیکو فاصله دارد. این در حالی است که بارسلونا به ۱۶ گل تا رسیدن به این رقم نیاز دارد.

رئال مادرید ۲ ال کلاسیکوی قبلی را برده است. آخرین باری که این تیم توانست سه ال کلاسیکوی پیاپی را ببرد به سال ۱۹۷۸ برمی‌گردد.

رئال مادرید در سه ال کلاسیکوی لالیگایی آخرش که در سانتیاگو برنابئو برگزار شده و گرت بیل را در اختیار داشته، شکست خورده است.

بارسلونا با اختلافی یازده امتیازی نسبت به رئال مادرید به ال کلاسیکو می‌رسد. جالب است بدانید چنین اختلافی میان 2 تیم از زمانی که یک پیروزی، ۳ امتیاز دارد - فصل ۱۹۹۵/۹۶ - تا قبل از ال کلاسیکوی رفت، سابقه نداشته است.

کسب ۴۲ امتیاز از ۱۶ بازی ابتدایی لالیگا، چهارمین رکورد برتر تاریخ بارسلوناست. در حالی که با بهترین شروع تاریخ کهکشانی‌ها که در فصل ۲۰۱۴/۱۵ رقم خورد، برابری می‌کند.

لیونل مسی تاکنون در لالیگا ۱۴ گل به ثمر رسانده و به زودی به اولین بازیکنی تبدیل خواهد شد که در ده فصل اخیر، حداقل ۱۵ گل به ثمر می‌رساند.

کریستیانو رونالدو تاکنون ۱۷ گل به بارسلونا زده و فردا می‌تواند با باز کردن دروازه این تیم، در ال کلاسیکو با تعداد گل‌های دی استفانو برابری کند.

زین الدین زیدان می‌تواند پس از دی استفانو به اولین مربی تاریخ کهکشانی‌ها تبدیل شود که توانسته سه برد پیاپی در ال کلاسیکو به دست بیاورد.

در یکی دیگر از بازی‌های مهم این هفته تیم والنسیا میزبان تیم ویارئال است.۲ تیم سوم و ششم لالیگا، مصاف حساسی را در هفته هفدهم لالیگا پیش رو خواهند داشت. والنسیا با ۳۴ امتیاز در مکان سوم لالیگا است و توانسته اختلافی ۳ امتیازی با تیم چهارم یعنی رئال مادرید ایجاد کند البته با یک بازی بیشتر. شاگردان تورال در ۶ بازی اخیرشان در لالیگا، ۳ پیروزی،۲ شکست و ۱ تساوی به دست آورده اند و می‌دانند که کار دشواری در این دیدار حساس پیش رو خواهند داشت و اگر به دنبال حفظ جایگاه سوم خود هستند چاره‌ای ندارند جزء اینکه در مستایا، ویارئال را شکست دهند تا با امید فراوانی چشم به دیدار‌های آینده شان داشته باشند.

در آن سو ویارئال با ۲۴ امتیاز در رده ششم قرار گرفته و روند پر فراز نشیبی را در این هفته‌ها سپری کرده اند. آن‌ها در  ۶ بازی اخیرشان در لالیگا به ۲ پیروزی رسیده اند و در ۴ دیدار دیگر تنها موفق به کسب یک امتیاز شده اند که همین امر می‌تواند کار را تا حد زیادی برای زیر دریایی‌ها با مشکل روبرو کند.

 

هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس:

اورتون-چلسی   ۱۶:۰۰

برنلی- تاتنهام    ۱۸:۳۰

برایتون-واتفورد ۱۸:۳۰

وستهام-نیوکاسل ۱۸:۳۰

سوانسی-کریستال پالاس ۱۸:۳۰

استوک سیتی-وست برومویچ ۱۸:۳۰

ساوتهمپتون-هادر سفیلد ۱۸:۳۰

منچسترسیتی - بورنموث ۱۸:۳۰

لسترسیتی - منچستریونایتد ۲۳:۱۵

در نخستین دیدار از هفته پایانی نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تیم رده نهمی اورتون در ورزشگاه خانگی خود گودیسون پارک مهمان تیم رده سومی چلسی است.

آبی‌های لندنی پس از چند هفته پرفراز و نشیبی که پشت سر گذاشته اند، امیدوارند بتوانند با پیروزی در این دیدار خارج از خانه با رتبه‌ای بهتر از سوم به استقبال بازی‌های پر فشار ژانویه بروند چلسی در ۷ بازی اخیر، ۵ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست به دست آورده است و با ۳۸ امتیاز از ۱۸ بازی، در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفته است. با توجه به اختلاف ۱۲ امتیازی آبی‌های لندن با تیم صدرنشین، کونته اخیرا اعلام کرده که به هیچ وجه به تکرار عنوان قهرمانی فکر نمی‌کند و تنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می‌جنگد. با این حال، بسیاری از کارشناسان معتقدند او با این تاکتیک قصد دارد، فشار را تا حدود زیادی از تیمش کم کند تا شاگردانش بتوانند بدون هیچ استرسی به نتایج بهتری برسند.موراتا به دلیل محرومیت نمی تواند شاگردان کونته را همراهی کند.حضور لوئیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

///////////در حال تکمیل

 اورتون که شروع خوبی در این فصل نداشت، از زمان آلاردایس شرایط این تیم بهتر شده و در حال حاضر با ۲۵ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته و روز‌های آرامی را سپری می‌کند. در ۸ دیدار اخیر، تافی‌ها تنها ۱ باخت تجربه را کرده و ۵ پیروزی و ۲ تساوی نتیجه تلاش آن‌ها در ۷ بازی دیگر بوده است. اورتون هیچگاه حریف دست و پا بسته‌ای مقابل چلسی نبوده و همواره در امتیاز گرفتن از چلسی موفق بوده است. سام آلاردایس و تیمش در صورتی که همچنان تمایل دارند به روند شکست ناپذیری خود ادامه دهند چاره‌ای ندارند جزء اینکه در بازی امروز مقابل چلسی دست به کاربزرگی بزنند و با ۳ امتیاز زمین مسابقه را ترک کنند. فونس موری، بارکلی، کولمن، استکلنبرگ به دلیل مصدومیت غایب هستند و وضعیت چیچاریتو هنوز برای بازی مشخص نیست.

بیشتربدانیم:

اورتون در سه دیدار اخیر خود مقابل چلسی مغلوب شده است و مجموعاً 10 گل دریافت کرده است.

آبی های لندن چهار بازی اخیر خود مقابل تافی‌ها را در تمامی تورنمنت ها با پیروزی پشت سرگذاشته اند.

چلسی آخرین بار که پنج دیدار پیاپی را مقابل اورتون با پیروزی پشت سرگذاشته بود به آوریل 2002 تا نوامبر 2003 بازمی گردد.

چلسی در تمامی تورنومنت های خود در سال 2017، مقابل اورتون به پیروزی رسیده است.

چلسی در سه بازی اخیرش در گودیسون پارک، 10 بار مقابل اورتون گلزنی کرده است.

پس از پیروزی در سه بازی ابتدایی خارج از خانه در فصل جاری، چلسی از شش بازی اخیرش در لیگ، تنها در سه بازی به پیروزی رسیده است. (1 تساوی و 2 شکست)

چلسی هفته گذشته 1-0 مقابل بورنموث به پیروزی رسید. این بازی صد و بیست و پنجمین بار در لیگ برتر انگلیس بود که چلسی با نتیجه 1-0 حریفش را مغلوب می کند.

آلردایس در صورت پیروزی اورتون در دیدار فردا، به تنها مربی تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل می شود که چلسی را با پنج تیم مختلف مغلوب می‌کند.

در یکی دیگر از حساس‌ترین بازی‌های نیم فصل اول لیگ انگلیس تیم صدرنشین و پر قدرت منچسترسیتی در اتحاد از تیم بورنموث پذیرایی می‌کند.سیتی با ۱۷ پیروزی پیاپی در لیگ رکورددار و   با ۵۲ امتیاز صدرنشین لیگ است و حاشیه امنیت بسیار مناسبی برای خود در صدر جدول ایجاد کرده است. آن‌ها ۱۱ امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارند. شاگردان پپ عملکردی استثنایی تا به اینجا داشته اند. همچنین با توجه به نمایش‌های خوب آنها، انتظار نمی‌رود که در دیدار امروز دچار لغزشی شوند.

بورنموث با ۱۶ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار گرفته است. آن‌ها در ۶ دیدار اخیر خود، ۳ شکست و ۳ تساوی کسب کرده اند و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. آمار آن‌ها در دیدار‌های مستقیم با سیتی نیز جالب توجه نیست.  سیتی هر ۵ بازی آخر خود مقابل بورنموث را با پیروزی پشت سر گذاشته و هم فرم اخیر و هم دیدار‌های روبرو از پیروزی احتمالی سیتی در این دیدار خبر می‌دهد.

بیشتربدانیم:

منچستر سیتی در ۱۶ دیدار اخیرش در لیگ برتر انگلیس به پیروزی رسیده است.

منچستر سیتی در ۱۱ دیدار اخیرش در لیگ برتر حداقل ۲ گل به ثمر رسانده است.

میانگین تعداد گل‌های رد و بدل شده در ۸ دیدار خانگی اخیر منچستر سیتی در لیگ برتر، بیشتر از ۲.۵ بوده است.

منچستر سیتی ۵ دیدار اخیرش برابر بورنموث را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

بورنموث در ۶ بازی اخیرش در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی نشده است.

در آخرین دیدار پایانی این هفته تیم رده دومی منچستریونایتد به مصاف لسترسیتی که در جایگاه هشتم به سر می‌برد، می‌رود.  با توجه به اختلاف ۱۱ امتیازی یونایتد با تیم صدرنشین شاگردان آقای خاص نیاز مبرم به ۳ امتیاز این دیدار دارند. شیاطین سرخ در حال حاضر با تیم سوم جدول یعنی چلسی تنها ۳ امتیاز فاصله دارند. شاگردان مورینیو در ۷ بازی اخیر خود ۶ پیروزی و یک شکست به دست آورده اند و در فرم خوبی قرار دارند. با این حال، شکست مقابل سیتی، اختلاف هشت امتیازی آن‌ها را با صدر جدول به عدد یازده رساند  و حالا آن‌ها کار دشوار تری برای حفظ امید هایشان برای کسب قهرمانی دارند.

 

لسترسیتی با کسب ۲۶ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته و شرایط نسبتا متعادلی را دنبال می‌کند. آن‌ها در ۶ بازی اخیرشان موفق به کسب ۴ پیروزی، یک تساوی و یک شکست شده اند و در فرم بسیار خوبی قرار دارند، اما با این وجود این آمار و ارقام نمی‌تواند تضمین کننده پیروزی شاگردان کلود پوئل باشد و مطمئنا آن‌ها مقابل یونایتد نیز کار دشواری پیش رو دارند.

 سری آ. ایتالیا (هفته هجدهم):

رقابت‌های هفته هجدهم سری آ. ایتالیا امروز با انجام ۸ دیدار به اتمام می‌رسد.

 لاتزیو-کروتونه ۱۵:۰۰

جنوا-بنونتو ۱۷:۳۰
 
ناپولی-سمپدوریا ۱۷:۳۰
 
ساسولو-اینتر ۱۷:۳۰
 
اسپال-تورینو ۰، ۱۷:۳

 اودینزه-ورونا ۱۷:۳۰

آث میلان-آتالانتا ۲۰:۳۰

یوونتوس-آاس رم ۲۳:۱۵

شاگردان اسپالتی که تا هفته گذشته بدون شکست به روند خوب خود ادامه می‌دادند، با شکست ناباورانه‌ای که در بازی خانگی مقابل ادوینزه متحمل شدند با ۲ پله سقوط از رتبه اول به سوم رفتند. اینتر با ۴۰ امتیاز از ۱۷ بازی در رتبه سوم قرار دارد. نراتزوری در ۷ بازی اخیر خود، ۴ پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست کسب کرده و روند خوبی را با اسپالتی طی کرده است. با حضور سرمربی ایتالیایی، اینتر امیدوار است برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۰ به قهرمانی سری آ. برسد و پس از ۶ سال، نوار قهرمانی‌های یووه را قطع کند. نراتزوری‌ها می‌توانند با پیروزی در دیدار امروز مقابل حریف سختکوش خود و در صورتی که تیم‌های ناپولی و یوونتوس مقابل رقیبان شان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست نیابند بار دیگر صدر جدول را به رنگ آبی در آورند.

ساسولو در ۱۷ بازی، ۱۷ امتیاز کسب کرده و در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است. با این حال، بیشتر امتیازات آن‌ها در هفته‌های اخیر کسب شده و آن‌ها عملکرد بسیار خوبی داشته اند. ساسولو در ۷ تقابل اخیرش، ۳ پیروزی و ۴ شکست کسب کرده و در فرم آماده‌ای قرار دارد. با این شرایط، انتظار می‌رود که اینتر در خانه حریف کار آسانی پیش رو نداشته باشد. ضمن اینکه تیم ساسولو با منطقه خطر تنها ۳ امتیاز فاصله دارد و مطمئنا برای اینکه خودشان را به تیم‌های میانه جدول برسانند دست به هر کاری می‌زنند تا با پیروزی زمین را ترک کنند.

تیم صدرنشین ناپولی در ورزشگاه اختصاصی اش سن پائولو به مصاف سمپدوریا می‌رود. ناپولی عملکرد بسیار خوبی از ابتدای فصل داشته و با کسب ۴۲ امتیاز از ۱۷ بازی در صدر جدول لیگ ایتالیا قرار گرفته است. حاصل کار شاگردان ساری در ۶ دیدار اخیر کسب ۳ پیروزی،۲ تساوی و یک شکست بوده است و امیدوارند بتوانند با پیروزی در دیدار امروز همچنان صدر جدول را حفظ کنند.

 

سمپدوریا با ۲۷ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته است. شاگردان مارکو جیان پائولو در ۷ بازی اخیر خود، ۳ شکست، ۳ پیروزی و یک تساوی به دست آورده و شرایط خوبی ندارند. از همین رو بازیکنان سمپدوریا در تلاش هستند تا هر طور شده پس از هفته‌ها ناکامی بالاخره طعم پیروزی را نه تنها بچشند بلکه با شکست تیم صدرنشین لیگ ایتالیا شرایط شان را نیز بهبود ببخشند.

حساس‌ترین دیدار این هفته هیجدهم سری آ. بین تیم‌های دوم و چهارم جدول برگزار خواهد شد. یووه در ۱۷ بازی، ۴۱ امتیاز کسب کرده و نسبت به فصل های گذشته  دچار افت شده است. با این وجود آن‌ها مهره‌های حساس و موثری دارند که می‌توانند نتیجه دیدار‌های مهم را یک تنه به نفع بیانکونری برگردانند و کار را برای آن‌ها تمام کنند. از جمله این بازیکنان می‌توان به بازیکنانی، چون پائولو دیبالا و گونزالو هیگواین اشاره کرد که در بازی‌های حساس توانسته اند در مواقعی که کار برای شاگردان آلگری گره می‌خورد بازی را به نفع بیانکونری‌ها برگردانند. بانوی پیر اگر به ۳ امتیاز بازی برسد، می‌تواند در صورت ناکامی شاگردان مائوریسیو ساری در تیم ناپولی پس از مدت‌های طولانی به صدر جدول برسد.

دی فرانچسکو و شاگردانش مطمئنا به سختی برای این بازی آماده می‌شوند و دیدگاه خوبی برای شکست دادن یووه دارند. آاس رم از ۱۶ بازی اخیرش ۳۸ امتیاز کسب کرده و در جایگاه چهارم جدول به سر می‌برد. رمی‌ها در ۷ بازی اخیرشان، ۵ پیروزی و ۲ تساوی کسب کرده و در فرمی استثنایی قرار دارند و این موضوع اثبات می‌کند که شاگردان آلگری در دیدار امروز کار راحتی را پیش رو ندارند. اگر گرگ‌ها به دنبال رتبه‌ای بالاتر از چهارم هستند باید یوونتوس را شکست دهند تا در دیدار‌های آینده شان با امید بیشتری به مصاف حریفان شان بروند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۲۴ ۰۲ دی ۱۳۹۶
رئال میبره
آخرین اخبار