مسی، کابوس برنابئو/کاپیتان بارسا در خانه رئال گلزن تر از نیوکمپ است

آمار ها نشان می دهد در مسابقات الکلاسیکو، کاپیتان آرژانتینی بارسلونا به لحاظ گلزنی در ورزشگاه اختصاصی رئال مادرید،موفق تر از نبوکمپ بوده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوانرئال مادرید روز شنبه در حالی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا خواهد بود که لیونل مسی اصلی ترین خطری است که این تیم را تهدید می کند زیرا ستاره آرژانتینی بارسا در الکلاسیکوهای گذشته در ورزشگاه اختصاصی رئال گلزن تر از نیوکمپ بوده است.


ستاره شماره 10 بارسلونا در الکلاسیکوها در مجموع 24 گل به ثمر رسانده است که 14 گل از این 24 گل را در ورزشگاه سانتیاگو برنابو و 10 گل آن را در نیوکمپ زده است.


گلزنی مسی در برنابئو روز 2 مه 2009 شروع شد، که در اولین فصل مربیگری پپ گواردیولا در پیروزی به یاد ماندنی 6-2 بارسا ،دو گل به ثمر رساند.


گلزنی بعد مسی در برنابئو، فصل بعد رقم خورد، او موفق شد دروازه ایکر کاسیاس را باز کند و بارسلونا را به پیروزی 2-0 برساند.
در فصل 2011/ 2010، دو باشگاه طی چند روز دوبار با یکدیگر بازی کردند. او در لیگ، از روی نقطه پنالتی دروازه رئال را باز کرد و در لیگ قهرمانان اروپا هم با مغلوب کردن بسیاری از مدافعان رئال مادرید بهترین گل خود در مادرید را به ثمر رساند.


ستاره آرژانتینی بارسا همچنین در فصل 2012/2011 ، دوباره پپه و کاسياس را شکست داد، و در ادامه یک سال بعد در سوپر جام اسپانیا از روی یک ضربه آزاد دوباره برابر رئال گلزنی کرد، هرچند که این گل برای کسب عنوان قهرمانی کافی نبود.
مسابقه بعدی مسی در برنابئو فصل 2013/2012 انجام شد و این بار او دروازه دیگو لوپز را باز کرد.


فصل بعد، در پیروزی 4-3 بارسلونا برابر رئال ،این ستاره آرژانتینی دومین هت تریک خود در برابر رقیب دیرینه و اولین هت تریکش در برنلابئو را ثبت کرد .او دو گل خود را از روی نقطه پنالتی زد.


با این حال، پس از آن هت تریک، فاتح پنج توپ طلا برای گلزنی دوباره در برنابئو، سه ساله انتظار کشید.
در آخرین دیدار الکلاسیکو ،مسی گل دوم خود در این بازی را در لحظات تلف شده به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند تا نامش در برنابئو طنین انداز شود.


روز شنبه مسی با هدف افزایش تعداد گل های خود،قدم به سانتیاگو برنابئو خواهد گذاشت و نیم نگاهی هم به جایزه پی چیچی دارد.
انتهای پیام/


کارنامه خیره کننده مسی در برنابئو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاسرمسی
۰۸:۳۸ ۰۲ دی ۱۳۹۶
قول میدم ایندفه مثل دفه ی قبل تا دقیقه92 طولش نمیدیم تو همون 90 دقیقه کارو یکسره میکنیم....
آخرین اخبار