مدیرعامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز شهرداری قم:

نمایشگاه دائمی گل و گياه در قم راه اندازی می شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز شهرداری قم گفت: نخستين نمايشگاه دائمی توليد و عرضه گل و گياه تا پايان امسال در بوستان شهید بنیادی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛جوادیان،مدیرعامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز شهرداری قم از راه اندازی نخستين  نمايشگاه دائمی توليد و عرضه گل و گياه در بوستان شهيد بنيادی خبر داد و گفت: اين سايت شامل نمايشگاه توليد و عرضه گل‌های آپارتمانی، گل‌های شاخه بريده، گياه شناسی، كلينيك گياه پزشكی، پرورش ماهيان آب شور و شيرين، کاکتوس‌ها، شهربازی و ابزارآلات كشاورزی است.


وی با بيان اينكه اين نمايشگاه  توسط بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود، عنوان كرد: اعتبار تخصيص یافته برای بخش عمرانی اين پروژه يك ميليارد تومان و برای بخش گل و گياه حداقل ۵۰۰ ميليون تومان است.


جوادیان با تاکید بر اینکه برنامه داریم از اين پروژه تا عيد نوروز بهره‌برداری شود، خاطرنشان کرد: اين سايت دائمی همچنين قابليت برگزاری نمایشگاه‌های فصلی را هم دارا است.


 مدیرعامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه فعاليت گلخانه‌ها در مناطق مختلف شهری ادامه دارد، افزود: اين سايت به عنوان نخستين نمايشگاه دائمی و محلی برای عرضه و توليد گل و گياه شهر در طول سال است.


وی با اشاره به تولید گل‌های فصلی و گیاهان متناسب با اقلیم در شهر قم، اظهار کرد: طی سال‌های اخیر رویکرد سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری به این سمت رفته که تنها گونه‌های سازگار با اقلیم شهر قم را تولید و در پروژه‌های شهری کاشت داشته باشد.

انتهای پیام/ش

راه اندازی نمایشگاه گل و گیاه در بوستان شهید بنیادی قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار