چهارمین دوره «جایزه فرشته» با موضوع «آژیر قرمز» برگزار می‌شود

شهر کتاب فرشته چهارمين دوره از «جايزه فرشته» را در دو حوزه داستان كوتاه و عكس برگزار می‌كند.

چهارمین دوره «جایزه فرشته» با موضوع «آژیر قرمز» برگزار می‌شودبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط‌عمومی شهر کتاب فرشته؛ این مجموعه با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و حمايت از نويسندگان و هنرمندان مستعد، چهارمین دوره از مسابقه «جایزه فرشته» را در دو حوزه داستان کوتاه و عکس و با موضوع «آژیر قرمز» برگزار می‌کند.

پس از برگزاری سه دوره «جایزه‌ فرشته» و با توجه به حضور جوانان علاقه‌مند به حوزه‌های داستان‌نویسی و عکس، شهرکتاب فرشته تصمیم بر آن دارد تا چهارمین دوره‌ از این اتفاق هنری ـ فرهنگی را با موضوع «آژیر قرمز»؛ در دو بخش داستانِ كوتاه و عکس و با هدف كشف و معرفی استعدادهای درخشان و ترویج فرهنگ كتابخوانی و عکاسی برگزار نماید.

در همین راستا، شرایط شرکت در این مسابقه برای علاقه‌مندان به شرح ذیل است:

در بخش داستان کوتاه آثار ارسالی باید در فرمت doc يا docx بوده و حداکثر تعداد کلمات 3500 کلمه باشد. هم چنین شرکت‌کنندگان در این رقابت نباید اثر چاپ شده‌ای در قالب کتاب داشته باشند و آثار ارسالی نیز نباید پیش از این در هیچ مسابقه‌ای شرکت کرده باشد، هر نویسنده امکان ارسال تنها یک اثر را به دبیرخانه «جایزه فرشته» خواهد داشت.

در بخش عکس نیز عكس‌ها باید با ابعاد ۱۵۰ DPI و طول عكس ۴۰ سانتي متر و فرمت آن jpg باشند.

هر شركت‌كننده می‌تواند حداكثر 3 عكس به دبيرخانه ارسال نمايد و عكس‌ها نیز بايد بعد از سال ۱۳۹۳ گرفته شده باشد. در این بخش نیز عكس‌های ارسالی نبايد در مسابقه يا جايزه ديگری حائز رتبه يا مقام شده باشند.

مهلت ارسال آثار از يكم دی‌ماه 1396 لغايت سی‌ويكم فروردين ماه 1397 خواهد بود. لازم به ذکر است ارسال آثار به دبيرخانه جايزه فرشته به منزله واگذاری حقوق مادی و معنوی اين آثار به شهركتاب فرشته است.

گفتنی است؛ مراسم اختتاميه این مسابقه، خردادماه 1397 در شهركتاب فرشته برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار