به زودی راه اندازی می شود؛

20ایستگاه سیارثبت احوال درکرمان

مدیرکل ثبت احوال استان کرمان از راه اندازی 20ایستگاه سیار برای اقدامات ثبت وقایع حیاتی در استان خبرداد.

20ایستگاه سیارثبت احوال درکرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حسین زین‌الصاحین در جلسه شورای راهبردی جمعیت استان کرمان ، ثبت وقایع حیاتی اتقان اسناد هویت و تابعیت ایرانیان، تولید و انتشار آمار انسانی و تحولات جمعیتی کشور را از مأموریت‌های ثبت احوال دانست و گفت: در آینده نزدیک حدود ۲۰ ایستگاه سیار در استان راه‌اندازی خواهیم کرد.

ساماندهی ثبت وقایع حیاتی و مهاجرت در کشور، استقرار نظام جامع شناسایی ایرانیان، تولید و انتشار آمار و اطلاعات جمعیتی ایرانیان، استقرار سازمان الکترونیک، ارتقاء مستمر کیفیت و کمیت نحوه ارائه خدمات، افزایش کارآیی و ارتقاء بهره‌وری سازمان، حساس‌سازی و ارتقاء آگاهی‌های عمومی، اصلاح نظام بودجه‌ریزی سازمان با رویکرد تعریف و تأمین منابع مورد نیاز و ... از جمله اهداف کلان این سازمان است.

وی با بیان این مطلب که کارت هوشمند ملی در آینده نزدیک به‌عنوان یک کارت جامع تبدیل خواهد شد، اظهار کرد: با برون‌سپاری‌های انجام شده در این سازمان زمینه اشتغال بیش از ۴۰۰ نفر ایجاد خواهد شد.

وی نبود امکانات کافی درادارات ثبت احوال استان وکار جهادی کارکنان این دستگاه را نشانه خدمت گذاری بالا دراین دستگاه ذکر کرد.

انتهای پیام/ح

راه اندازی ایستگاههای سیار ثبت احوال در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.