رئیس بهزیستی شهرستان سنندج:

حمایت از سالمندان در جامعه نهادینه شود

رئیس بهزیستی شهرستان سنندج با اشاره به روند رو به رشد سالمندی در جامعه بر نهادینه کردن حمایت از سالمندان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،دومین جلسه در سه ماهه سوم سال جاری شورای سالمندان با حضور فرماندار سنندج، رئیس بهزیستی شهرستان و سایر ادارات مربوطه برگزار شد.

امید مهتاب رئیس بهزیستی شهرستان سنندج با اشاره به روند رو به رشد سالمندی در جامعه بر نهادینه کردن حمایت از سالمندان و افزایش آگاهی‌های مردم نسبت به حوزه سالمندی تأکید کرد و خواستار برنامه‌ریزی و اقدامات مناسب برای سالمندان شد.

وی افزود: هدف از این جلسه بررسی مصوبات جلسه‌ی اول و مصوبات کمیته تخصصی امور عمرانی و زیربنایی و هم‌چنین لزوم اجرایی شدن مصوبات است.

مهتاب تأمين حداقل نيازهای اساسی سالمندان، حفظ احترام و قداست سالمندان با استفاده از تمام ظرفیت‌ها را یک امر ضروری دانست و تصریح کرد: باید این امر را جدی گرفت و زمینه لازم برای حفظ جایگاه سالمندان با برنامه‌ریزی در حوزه‌های سلامت، ورزش، اوقات فراغت، توانبخشی و ایجاد بسترهای لازم جهت حضور سالمندان در اجتماع فراهم گردد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه راهکارها و برنامه‌های مناسب برای سالمندان مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

رئیس بهزیستی شهرستان سنندج، اعزام پزشک هر ماه یکبار به بنیاد فرزانگان جهت ویزیت سالمندان، اختصاص اماکن ورزشی به خصوص سالن استخر در یک سانس مشخص در هفته و همچنین دعوت از سالمندان از طرف مدیر شبکه بهداشت جهت ثبت نام در سامانه بهداشت برای ارایه‌ی خدمت به تمام سالمندان شهرستان سنندج را از مهمترین مصوبات جلسه نام برد.

حمایت از سالمندان در جامعه نهادینه شود

انتهای پیام/د م ع

برگزاری جلسه شورای ساماندهی سالمندان شهرستان سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.