دلیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

کمک معاونت به شرکت‌های دانش بنیان برای ورود به بورس

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری از ورود شرکت‌های دانش بنیان به بورس خبر داد.

علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بودجه اختصاص یافته به معاونت علمی اظهار کرد: معاونت متشکل از فناوری‌های گوناگون و با ظرفیت‌های مختلف است و این طبیعی است که هرچه بودجه آن افزایش یابد بازهم کم است، اما به دنبال این هستیم که بتوانیم بودجه را افزایش دهیم.

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی در خصوص ورود استارت آپ‌ها به بورس گفت: برای شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها تابلویی در سازمان بورس ایجاد شده است و درحال حاضر تعدادی از این استارت آپ‌ها به این تابلو وارد شده‌اند.

دلیری تصریح کرد: شرکت‌ها باید به دنبال کارهایشان بروند و تقاضا دهند تا بصورت شرکت سهامی درآیند و به بازار بورس وارد شوند.

وی در خصوص حمایت‌های معاونت علمی از استارت آپ‌ها گفت: لیست شرکت‌ها از سوی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور به شورای بورس داده شده است و برای حمایت از آن‌ها اهرم‌های تشویقی قرار داده شده است که ۵۰ درصد هزینه اولیه برای ورود شرکت‌ها به بورس را تامین می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی یادآور شد: موضوع حائز اهمیت این است که بدانیم شرکت‌های دانش بنیان باید درخواست دهند تا به تابلو بورس وارد شوند و حمایت معاونت را دریافت کنند در حال حاضر بستری فراهم شده است و تعدادی شرکت وارد بورس شدند و تعدادی دیگر درحال تکمیل پرونده خود هستند.

انتهای پیام/

حمایت معاونت علمی رئیس جمهور از شرکت های دانش بنیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار