همزمان با کریسمس و سال نوی میلادی؛

ساعت «بیگ بن» مجدداً فعالیتش را از سر گرفت!

به منظور برگزاری هرچه بهتر جشن‌های کریسمس و سال نوی میلادی، ساعت «بیگ بن» لندن فعالیت خود را به صورت موقت از سر گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس؛ ناقوس ساعت «بیگ بن» لندن که از روز «یکشنبه یادبود» (21 اوت) برای تعمیرات خاموش شده بود، از امروز (23 دسامبر) صبح ساعت 9 (به وقت محلی) بار دیگر فعالیت خود را برای مدتی موقت آغاز کرد.

شنیده شدن ناقوس «بیگ بن» همزمان با عید کریسمس و سال نوی میلادی

بر این اساس، به منظور برگزاری هرچه بهتر جشن های کریسمس و سال نوی میلادی، این ساعت نمادین فعالیت خود را به صورت موقت آغاز کرده است. به گفته مسئولان شهر لندن، ناقوس ساعت بیگ بن از امروز صبح ساعت 9 شنیده می شود و تا ساعت یک ظهر روز اول سال نوی میلادی (اول ژانویه سال 2018) شنیده می شود. بنابراین، اهالی شهر لندن می توانند در  نیمه شب 31 دسامبر با شمارش ناقوس های معکوس بیگ بن به استقبال سال نو بروند.

مجلس عوام انگلیس روز 21 ماه اوت سال جاری میلادی همزمان با «روز یکشنبه یادبود» اعلام کرد صدای زنگ ساعت بیگ بن در برج ساعت معروف ساختمان پارلمان انگلیس به منظور اجرای عملیات تعمیر و بهسازی به مدت 4 سال خاموش می شود.

برج ساعت بیگ بن در مجاورت کاخ وست مینستر در کرانه رودخانه تیمز که ساختمان پارلمان انگلیس نیز در آن قرار دارد، از جمله میراث جهانی و یک جاذبه گردشگری بزرگ در انگلیس به شمار می رود.

پیش از این مقامات شهر لندن اعلام کردند زنگ ساعت بیگ بن برای حوادث و رویدادهای مهم مانند جشن‌های سال نو میلادی به صدا در خواهد آمد.

انتهای پیام/

 

فعالیت ساعت بیگ بن مجددا از سر گرفته شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار