رفع تصرف از زمین های منابع ملی در پاریز و بلورد

رئیس منابع طبیعی سیرجان گفت : سه و نیم هکتار از اراضی ملی در مناطق شمالی سیرجان در پاریز و بلورد از چنگال متصرفان آزاد شد.

رفع تصرف از زمین های منابع ملی در پاریز و بلوردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  مهران میرشاهی رئیس منابع طبیعی سیرجان گفت : با حکم دادستان و حوزه قضایی شهرستان سیرجان طی دو عملیات دیروز و امروز بیش از سه و نیم هکتار از اراضی ملی در مناطق شمالی سیرجان در پاریز و بلورد از چنگال متصرفان آزاد شد.


وی افزود : در این رابطه 10 نفر شناسایی و پرونده آنان تحویل مقامات قضایی شد و ارزش زمین های آزاد شده بیش از 4 میلیارد ریال برآورد شد که سودجویان این روزها با تصرف و حصارکشی و درختکاری قصد فروش آنان را با عنوان ویلای تفریحی و خانه باغ داشتند.


رئیس منابع طبیعی سیرجان گفت : از ابتدای امسال 70 هکتار از اراضی منابع ملی در مناطق شمالی و روستایی و خوش آب و هوای سیرجان از چنگال سودجویان با حکم قضایی آزاد و به منابع طبیعی بازگشت و از مردم خواست با هدف جلوگیری از تصرف منابع ملی و بیت المال توسط افراد سودجوهرگونه موارد مشکوک ساخت و ساز را به اطلاع یگان حفاظت این اداره رسانده یا با تلفن 1504 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/س

 

 

رفع تصرف اراضی ملی در مناطق شمالی سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار