معاون بسیج دانشجویی:

برگزاری سومین دوره جشنواره علمی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان

معاون علمی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: سومین دوره جشنواره علمی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با رویکرد اقتصاد مقاومتی بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، زهرا پودینه معاون علمی بسیج دانشجویی استان اظهار داشت: سومین دوره جشنواره علمی بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان با رویکرد اقتصاد مقاومتی برای سومین سال پیاپی بهمن‌ماه امسال در زاهدان برگزار می‌شود.

پودینه با اشاره به اینکه این جشنواره در ۲ بخش فعالیت‌های انفرادی و تشکلی برگزار می‌شود، گفت: بخش انفرادی جشنواره شامل ۲ محور طرح‌های پژوهشی در راستای حل مسائل استان از جمله مشکلات آموزشی، زیست محیطی، سلامت، عمران و معیشت و همچنین پایان‌نامه و پروژه دانشگاهی مرتبط با مباحث استان است.

وی ادامه داد: بخش فعالیت‌های تشکلی شامل ۵ محور مناظره، میزگرد و کرسی آزاداندیشی در موضوعات تخصصی، بیانیه و نامه‌های تخصصی به مسئولین، فعالیت‌های مجازی مانند راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی و سایت و تولید محصولات چندرسانه‌ای، برگزاری بازدید‌های علمی و در نهایت برگزاری تجمع‌های اعتراضی است.

پودینه خاطرنشان کرد: همچنین یک جایزه ویژه برای شرکت کنندگان این جشنواره در نظر گرفته شده که به تشکل یا تیم تخصصی اهدا می‌شود که یکی از مسائل و مشکلات استان یا کشور را تا حل شدن آن پیگیری کرده باشد و یا طرح پژوهشی که در راستای حل مشکلات استان بوده و قالبیت اجرایی داشته باشد.

معاون علمی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا ۱۵ دی‌ماه است، بیان کرد: محل جمع‌آوری آثار، واحد علمی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان و همچنین دفاتر و حوزه‌های بسیج دانشجویی مستقر در دانشگاه‌های سراسر استان است.

انتهای پیام/ع

جشنواره علمی بسیج دانشجویی دراستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار