امضای تفاهم‌نامه همكاری بين شركت‌هاي فولاد مباركه، ايريسا و پوسکو

مدیرعامل شرکت ایریسا از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت‌های فولاد مبارکه، ایریسا و پوسکو خبر داد و اظهار داشت: این اقدام به منظور هوشمندسازی فرایند کسب‌وکار انجام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، ایرج فخری نجف‌آبادی گفت: در راستای راهبرد‌ها و اهداف بلندمدت شرکت فولادمبارکه برای تولید ۲۵ میلیون تن فولاد در افق ۱۴۰۴ و حفظ سرآمدی شرکت، مقرر شد كه این تفاهم‌نامه بين شركت‌هاي فولاد مباركه، ايريسا و  POSCO ICT به امضا برسد.

 وی افزود: در راستای راهبرد‌ها و اهداف بلندمدت شرکت فولاد مبارکه برای تولید ۲۵ میلیون تن فولاد در افق ۱۴۰۴ و حفظ سرآمدی شرکت، بنابر راهبردهای مدیریت ارشد شرکت، مقرر شد زمینه هوشمندسازی کسب‌وکار، فرایندهای تولید و کلیه سطوح اتوماسیون فراهم شود.

مدیرعامل شرکت ایریسا تصریح کرد: به منظور تحقق اهداف مندرج در تفاهم‌نامه مقرر شد در گام نخست، در یک طرح 3 ماهه وضعیت شرکت فولاد مبارکه از نظر سامانه ‌های اطلاعاتی، اتوماسیون صنعتی، فناوری و فرایندهای تولید با شرکت پوسکو و سایر فولادسازان با تجربه و برتر جهان مقایسه و ارزیابی شده و نقشه راه و گام‌های لازم برای رسیدن به وضعیت بهینه تعریف و تدوین شود.

وی با اشاره به سوابق شرکت POSCO ICT گفت: این شرکت یکی از شرکت‌های گروه پوسکو است که در سال ۱۹۸۹ تأسیس شد و دارای گردش مالی ۷۶۷ میلیون دلار در سال ۲۰۱۶ بوده است.

فخری نجف‌ابادی خاطر نشان کرد: شرکت  POSCO ICT، دو هزار و 500 نفر از کارکنان خود را در صنایع فولادسازی، فرودگاهی، حمل و نقل هوشمند و خطوط مترو مشغول به کار کرده است.

وی اذعان داشت: این شرکت فرایند هوشمندسازی کسب‌وکار را برای شرکت پوسکو و چند شرکت فولادسازی در سراسر جهان انجام داده و به عنوان یکی از شرکت های‌ پیشتاز در این زمینه مطرح است.

مدیرعامل شرکت ایریسا تاکید کرد: شرکت ایریسا در حال حاضر به عنوان بازوی فنی و شرکت تخصصی وابسته به شرکت فولاد مبارکه در زمینه سامانه ‌های اطلاعاتی و کلیه سطوح اتوماسیون فعالیت می‌کند.

وی در پایان اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه با الگوبرداری از شرکت پوسکو و POSCO ICT با انجام این طرح ضمن ارتقای سطح هوشمندی شرکت و بهره‌مندی از مزایای آن، شرکت ایریسا را نیز جهت حفظ، تداوم بهبود و تعمیم این فرآیند توانمند می‌سازد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.