کارشناس اردوهای جهادی سپاه ناحیه بهار عنوان کرد:

اردوهای جهادی تحولی عظیم در کمک‌رسانی به محرومین

کارشناس اردوهای جهادی سپاه ناحیه بهار گفت: بسیجیان اعزامی در قالب اردوهای جهادی با عشق و علاقه و روحیه جهادی مشغول به کار می‌شوند.

اردوهای جهادی تحولی عظیم در کمک‌رسانی به محرومینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیرحسین غلامی کارشناس اردوهای جهادی سپاه ناحیه بهار با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی اظهار داشت: مهمترین هدف اردوهای جهای رفع محرومیت زدایی است.

وی افزود: حضور دانشجویان و بسیجیان در مناطق محروم در واقع لبیک به رهبری در راستای خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم است.

کارشناس اردوهای جهادی سپاه ناحیه بهار برگزاری اردوهای جهادی را تحولی عظیم در کمک رسانی به محرومین و مناطق محروم دانست و گفت: بسیجیان اعزامی در قالب اردوهای جهادی با عشق و علاقه و روحیه جهادی مشغول به کار می‌شوند.

غلامی ادامه داد: در سال 96 بسیجیان در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم از جمله فیسیجان، زاغه، حسن قشلاق، دینارآباد، حسن قشلاق اعزام شده‌اند.

وی تاکید کرد: اردوهای جهادی با روحیه انقلابی صورت می گیرد و بسیجیان بدون هیچ چشم داشتی به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

 کارشناس اردوهای جهادی سپاه ناحیه بهار با اشاره به برگزاری دیگر برنامه‌ها همزمان با اردوهای جهادی ابراز داشت: برنامه های فرهنگی در کنار اردوهای جهادی نیز از جمله برگزاری نشست های بصیرتی و اخلاقی انجام می گیرد.

انتهای پیام/ د.ا

نقش مهم اردوهای جهادی در کمک به محرومین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.