بقاع متبرکه شاخص استان میزبان برنامه های مناسبتی 9 دی

برگزاری سلسله نشست‌های سیاسی، مذهبی با عنوان 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

بقاع  متبرگه شاخص میزبان برنامه  های مناسبتی 9 دیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ بهزاد شکوری مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان گفت:  همزمان با حماسه 9 دی‌ماه برنامه‌های متعددی توسط اوقاف و امور خیریه استان زنجان اجرا خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه نهم دی‌ماه روز "بصیرت و میثاق امت با ولایت" است، تصریح کرد: در همین زمینه اداره کل اوقاف استان و ادارات شهرستانی در راستای انجام وظایف محوله خود برنامه‌های متعددی را اجرا می‌کند.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های مناسبتی 9 دی‌ماه با هدف ترویج و نشر معارف ناب اسلام و قرآن و انقلاب اسلامی اجرا می‌شود، گفت: این برنامه‌ها با محوریت بقاع متبرکه اجرا خواهد شد.

شکوری از جمله برنامه‌‎های اجرایی به این مناسبت را برگزاری برنامه بصیرتی برای کارکنان اداره کل و ادارات شهرستانی اعلام کرد و افزود: برگزاری سلسله نشست‌های سیاسی، مذهبی با عنوان 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه دارای ظرفیت و دعوت از کارشناسان و اساتید دانشگاه حوزه و سخنرانان برجسته انقلابی آشنا به امور رسانه و جنگ نرم برای ایراد سخنرانی همراه با جلسه پرسش و پاسخ برای آگاهی‌بخشی به عموم مردم از دیگر برنامه‌های اجرایی در 9 دی است.

وی همچنین از ایراد سخنرانی توسط روحانیون و فرماندهان سپاه( هادیان سیاسی) در بقاع متبرکه و امامزادگان حول محورهای امام راحل و مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: این برنامه‌ نیز در بقاع شاخص استان اجرا می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همچنین به انجام تبلیغات محیطی و نصب پوستر و بنر و تصاویر شهدای مدافع حرم در فضای پیرامونی بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت: در این ایام بین نماز جماعت ظهر و عصر نیز سخنرانی تببینی 9 دی در بقاع متبرکه و ادارات تابعه انجام خواهد شد.

شکوری همچنین از برگزاری برنامه مناسبتی ویژه 9 دی در حسینیه اعظم زنجان خبر داد و افزود: این برنامه ساعت 20 شب با حضور مسؤولان استانی و سخنران کشوری اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در برخی از بقاع متبرکه نیز نمایشگاه موضوعی 9 دی با هدف تببین این واقعه بزرگ و باشکوه برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی گفت: در همین راستا امسال در همه بقاع شاخص برنامه مناسبتی 9 دی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ن

امسال در همه بقاع شاخص برنامه مناسبتی ۹ دی اجرا خواهد شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.