برند سازی حلقه‌های گمشده تولید در مازندران

استاندار مازندران گفت: برند سازی حلقه‌های گمشده تولید است و با برند‌های ناچیز نمی‌توانیم در بازار رقابتی تولید و صادرات داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسلامی استاندار مازندران در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان برند سازی را حلقه‌های گمشده تولید دانست و گفت:با برند‌های ناچیز نمی‌توانیم در بازار رقابتی تولید و صادرات داشته باشیم.

وی افزود: شفاف سازی و سهام سازی در بورس و انطباق تولید در بورس و فرابورس می‌تواند کسب و کار را رونق دهد.

استاندار مازندران گفت:با صادرات 30 درصد محصول کیوی استان به بازارهای خارجی تعادل در بازار کیوی ایجاد شد و این محصول با کاهش قیمت عرضه روبرو نیست.

وی با اشاره به لزوم ارائه گزارش‌های دقیق در خصوص مشکلات تولید کنندگان در بانک‌ها گفت: با کلی گویی گره تولید در مازندران باز نمی‌شود.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه فعالان تولیدی در تسهیلات گوناگون گرفتار شده اند افزود: باید برای رفع موانع در شورای گفتگو، مسائل به صورت موضوعی بررسی شود.

اسلامی با اشاره به بازگویی مشکلات و به حاشیه نرفتن مدیران گفت:باید فرصت‌ها و شرایط مازندران را مرور کنیم و در رفع موانع کوشش نماییم.

وی خواستار اصلاحات حقوقی و ساختاری شرکت‌ها شد.

مهاجر رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی مازندران نیز با اشاره به اینکه تولید تولید کنندگان مازندران در انبارهاستگفت: تورم ۸ درصدی و سود تسهیلات ۱۸ درصدی مشکلات تولیدکنندگان را افزون کرده است.

وی افزود: ضوابط و مقررات بانک‌ها و موانعی که تولید را میسر نمی‌کند باید شناسایی در جلسه طرح و به عنوان مصوبه جلسه مطرح شود.

انتهای پیام/ر

رقابت در بازار صادرات با برند سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار