کپسول‌های گاز مایع طعمه حریق شدند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی دزفول کپسول‌های آتش گرفته در حادثه انفجار گاز را ۲ هزارو ۲۰۰ عدد عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  عبدالحسین معظم فر، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی دزفول گفت: بیش از 2 هزار و ۲۰۰ کپسول گاز مایع طعمه حریق شدند که منجر به منفجر شدن بیش از نیمی از آن ها شد.

وی اظهار کرد: عملیات نشت گیری تانکر سیار توسط مهندسان شرکت گاز در حال انجام است و همچنان آتش‌نشانان در حال خنک کردن مخازن ثابت هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی دزفول تصریح کرد: در این حادثه که علت آن در دست بررسی و کارشناسی است، بیش از دو هزار و ۲۰۰ کپسول گاز مایع طعمه حریق شدند که منجر به منفجرشدن بیش از نیمی از آن ها شد.

معظم فر در ادامه گفت: مخازن ثابت با ظرفیت ۶۰ تن گاز مایع و از خود گذشتگی بیش از ۱۰۰ مأمور آتش‌نشان خوشبختانه از خطر انفجار به دور ماند.

وی اظهار کرد: تمامی کارکنان شرکت گاز پرسی به جز ۶ نفر گزارش شده، سالم هستند.

همچنین غلامرضا صفاجو، مدیر شرکت پرسی گاز نیز گفت: حدود ۱۴ تن از گاز داخل تانکر سیار به صورت مایع موجود و همچنان در حال نشت کردن است.

وی افزود: تکنسین‌های شرکت گاز در حال نشت گیری هستند و منتظر رسیدن دستگاه بالک سیار هستند تا گاز باقی‌مانده از محل حادثه منتقل شود.

صفا جو همچنین مفقود شدن 3 عضو خانواده سرایدار شرکت را تکذیب کرد و افزود: آن ها جزو آمار مصدومان حادثه هستند.

شایان ذکر است؛ انفجار مخزن گاز مایع در تأسیسات شرکت پرسی گاز واقع در سه راهی شهرک حمزه بخش سردشت دزفول در عصر روز یکشنبه موجب آتش‌سوزی گسترده شد.

انتهای پیام/م

حدود ۱۱۰۰ سیلندر گازمایع در دزفول منفجر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.