در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

نامه دبیرکل حزب مردمی اصلاحات به لاریجانی درباره بودجه 97

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات از نامه نگاری خود با رئیس و نمایندگان مجلس درباره بودجه 97 خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های تشکل متبوعش، اظهار کرد: حزب مردمی اصلاحات پس از برگزاری کنگره و اصلاح اساسنامه، سازمان دهی تشکیلاتی خود را در سطح کشور آغاز کرده است.

وی ادامه داد: اخیرا دبیر شهر تهران منصوب شد و به زودی دفترمان نیز در این شهر افتتاح می شود.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه در کمیته‌های مختلف، تغییرات اساسی داشتیم و روسای‌شان را تغییر دادیم، گفت: در جلسه شورای مرکزی طرحی مصوب شد که جنبه‌های مطالبه‌گری را گسترش دهیم و نقد منصفانه را از دستگاه‌های مختلف داشته باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین فومنی با بیان اینکه کمپین جنبش مطالبه‌گری را تشکیل می‌دهیم، تصریح کرد: براساس این طرح افرادی را که در سراسر کشور مطالبه گری دارند، سازمان دهی می‌کنیم.

وی با اشاره به آغاز فعالیت‌های تشکل متبوعش برای انتخابات آتی مجلس، اضافه کرد: در کل کشور دفاترمان را برای انتخابات آتی مجلس فعال و کار تشکیلاتی را آغاز کردیم.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات از نامه نگاری خود با رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره بودجه 97 خبر داد و گفت: در این نامه از مجلس خواستیم تا اجازه هرج و مرج در بودجه را ندهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار