کسب 19 مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران کردستانی

تیم کردستان در رقابت‌های پرس سینه قهرمانی کشور با کسب 19 مدال رنگارنگ بر سکوی سوم تیمی قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛رقابت‌های پرس سینه قهرمانی چهار رده سنی مختلف کشور با کسب 19 مدال رنگارنگ در رده‌های سنی مختلف توسط ورزشکاران کردستان روز دوم دی ماه در ارومیه پایان یافت.

در این دوره از رقابت‌ها 400 ورزشکار در قالب 21 تیم از استان‌های سراسر کشور حضور پیدا کردند  و شرکت کنندگان در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به مدت چهار روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

استان کردستان با 32 نماینده در این مسابقات شرکت کرد و توانست با کسب هفت نشان طلا، هفت نقره و پنج برنز به کار خود پایان دهد.

در نتایج انفرادی رده سنی نوجوانان، کارو جانی در وزن 56 کیلوگرم موفق به کسب نشان زرین طلا شد و متین اسماعیلی در وزن 5/82 کیلوگرم بر سکوی دوم ایستاد و صاحب نشان نقره شد.

در رده سنی جوانان، آزاد بهرامی در وزن 140- کیلوگرم نشان طلا را به گردن آویخت و در اوزان 5/67- کیوگرم بهزاد شاه‌محمدی، مهران اسدی، 100- کیلوگرم و 5/82- کیلوگرم محمد عبدالهی سه نشان نقره را برای تیم کردستان به ارمغان آوردند و در وزن 110- کیلوگرم زانیار مرادی بر سکوی سوم ایستاد و نشان برنز را به خود اختصاص داد.

تیم کردستان در نتیجه تیمی بخش جوانان موفق شد سکوی سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

همچنین در رده سنی بزرگسالان، در اوزان 140- ، 5/82- و 100- کیلوگرم به ترتیب مهران محمدی، سوران سلیمانی و زانیار عزیزی سه نشان برنز را کسب کردند.

در رده سنی پیشکسوتان، عبدالله دادمهر، عثمان مهران، مسعود عزیزی، سلام رحیمی و مجتبی رستمی 5 نشان طلا را برای تیم کردستان کسب کردند و مجتبی رستمی نیز عنوان قهرمان قهرمانان را به خود اختصاص داد.

بهاءالدین عزیزی، جلیل مسروری و عبدالله رحیمی نشان نقره را بر گردن آویختند و بر سکوی دوم ایستادند و همچنین افشین حسینی نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

کاروان پرس‌سینه استان کردستان در نتیجه تیمی در بخش مستر 2 و مستر 3 سکوی سوم را از آن خود کرد.

گفتنی است، تیم کردستان با سرپرستی کریم عزیزیان و مربیگری آزاد رحمانی و یاسین وجدی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد.

انتهای پیام/ د م

کردستان سکوی سوم رقابت‌های پرس سینه جوانان و پیشکسوتان کشور را تصاحب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.