تشکیل 28 کمیته تخصصی ویژه کنگره شهدای کردستان

رئیس ستاد کنگره گرامیداشت ۵۴۰۰ شهید کردستانی گفت: برای انسجام امور در برگزاری کنگره گرامیداشت ۵۴۰۰ شهید، 28 کمیته تخصصی تشکیل شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ابراهیم حسینی رئیس ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان یکشنبه شب در مراسم رونمایی از سند سجلی شهید حاج هوشنگ ورمقانی در سنندج گفت: باید همه توان خویش را برای معرفی شخصیت و سیره شهدای والامقام کردستانی در سطح ملی به کار ببریم.

وی افزود: سال آینده استان کردستان میزبان کنگره 5هزار و 400 شهید گلگون کفن استان است و این کنگره فرصت مناسبی برای معرفی مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهدای استان به دیگر هم‌وطنان است.

حسینی اعلام کرد: برای انسجام امور در برگزاری این کنگره 28 کمیته تخصصی تشکیل شده است و در مجموعه 120 برنامه محوری نیز تدوین شده است که اجلاس پایانی یکی از این 120 برنامه است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم که جامعه روحانیت، مدیران و مسئولان و همه نخبگان استان برای معرفی و شناساندن شهدای استان به دیگر هم‌وطنان وارد عرصه شوند.

حسینی اظهار داشت: باید از آن روزنه‌ای که قرآن کریم به شهدا نگاه کرده است ما نیز به شهدا بنگریم و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گام برداریم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به شخصیت ویژه شهید ورمقانی و مردم‌داری این شهید والامقام اشاره کرد و گفت: اقدام سازمان ثبت احوال برای قراردادن اسناد سجلی این شهید بزرگوار در گنجینه اسناد هویتی استان شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/ د م

استان کردستان میزبان کنگره 5هزار و 400 شهید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.