دو هزار بیمار صعب‌العلاج کرمانی نیازمند کمک خیران هستند

معاون حمایت خانواده کمیته امداد گفت: ۳۲۸ میلیون تومان در ۹ ماهه امسال برای درمان بیماران صعب‌العلاج هزینه شده است.

دو هزار بیمار صعب‌العلاج کرمانی نیازمند کمک خیران هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ ناصر شیبانی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه دو هزار و ۱۵ بیمار صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، گفت: این بیماران درزمینه پرداخت هزینه‌های درمانی خود با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.


وی افزود: بیماران صعب‌العلاج تحت حمایت شامل ۱۸ گروه از بیماران ازجمله افراد دارای بیماری‌های شدید پوستی، بیماری‌های های شدید داخلی، انواع سرطان، پیوند اعضاء، انواع سندروم‌ها، بیمارهای قلبی و عروقی، دیابت مزمن و عوارض ناشی از آن، بیمارهای مادرزادی، بیمارهای شدید ریوی و بیمارهای عفونی هستند.


شیبانی با اشاره به اینکه ۱۱۰ بیمار خاص شهری نیز تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، تصریح کرد: بیماران خاص تحت حمایت شامل بیماران هموفیلی، تالاسمی، ام‌اس، دیالیز و پیوند کلیه هستند که کمیته امداد با پرداخت بخشی از هزینه‌های دارویی این بیماران از آن‌ها حمایت می‌کند.


وی بیان داشت: ۳۲۸ میلیون تومان در ۹ ماهه امسال برای درمان بیماران صعب‌العلاج و خاص تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان هزینه شده است.


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمان به اجرای طرح شفا توسط این نهاد به‌منظور حمایت از بیماران صعب‌العلاج و خاص تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و گفت: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند در قالب طرح شفا و با حمایت مالی و تأمین بخشی از هزینه‌های معالجه و درمان بیماران خاص صعب‌العلاج که نیازمندی آن‌ها به تأیید اداره پذیرش و مددکاری کمیته امداد رسیده است را متقبل شوند.


شیبانی تصریح کرد: در قالب طرح شفا حامی متعهد می‌شود به‌صورت دائم و یا برای مدت مشخص، ماهیانه مبلغی را به بیمار تحت حمایت خود و یا بیمارانی که بنا به تشخیص مسئولان درمان کمیته امداد در اولویت دریافت خدمات هستند، پرداخت کند.
شیبانی به بالا بودن هزینه‌های درمانی بیماران صعب‌العلاج و خاص اشاره کرد و از خیران و مردم نیکوکار خواست با مشارکت در طرح شفا کمیته امداد را در پرداخت هزینه‌های درمانی این بیماران یاری کنند.


گفتنی است: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای حمایت از بیماران صعب‌العلاج و خاص تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را به شماره‌حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و یا شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۸۰ بانک تجارت به نام کمیته امداد واریز کنند.


انتهای پیام/س

 

۳۲۸ میلیون  برای درمان بیماران صعب‌العلاج هزینه شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.