فتحی خبر داد

امدادرسانی به 126 هموطن آسیب دیده طی 24 ساعت گذشته

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در 24 ساعت گذشته به 126 تن از هموطنان آسیب دیده از حوادث و سوانح امدادرسانی شده است که طی آن 32 نفر توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

امدادرسانی به 126 هموطن آسیب دیده طی 24 ساعت گذشتهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر  با اشاره به گزارش عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر طی 24 ساعت گذشته در سراسر کشور اظهار کرد: طی این مدت 70 ماموریت امدادی برای کمک به هموطنان آسیب دیده در سراسر کشور انجام شد.

وی با بیان اینکه به 126 تن از هموطنان آسیب دیده از حوادث و سوانح، طی 24 ساعت گذشته امدادرسانی شده است، بیان کرد: 41 تن از هموطنان با انجام عملیات متعدد، نجات داده شده، 32 نفر توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و 54 نفر نیز از خدمات درمان سرپایی بهره‌مند شده اند.

معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام عملیات رهاسازی مصدوم در سوانح ترافیکی، خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته 12 مورد عملیات رهاسازی انجام شده است که 9 مصدوم از داخل خودروها در سوانح ترافیکی رهاسازی شده اند.

انتهای پیام/

انجام 70 ماموریت امدادی در 24 ساعت گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار